BANCI | Profil

De ce pierde BRD tot mai multi clienti: din cauza serviciilor de slaba calitate si a comisioanelor mari

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2014-02-13 20:01

"Credeam ca am vazut toate cretinatatile in materie de banci, dar BRD le intrece pe toate", se plange un client al BRD, foarte nemultumit de serviciul de internet banking al bancii. Este doar ultima dintre numeroasele plangeri ale clientilor BRD de-a lungul ultimilor ani cu privire la aceeasi problema: modul greoi si birocratic in care se pot face plati online, dar si despre comisioanele ridicate percepute de banca.

Astfel, clientul BRD se plange ca pentru a face o plata prin internet banking catre o alta persoana trebuie sa se deplaseze la o sucursala a bancii, unde sa inregistreze datele beneficiarului, ceea ce este absurd: ca sa faci o plata online trebuie sa treci mai intai pe la ghiseul bancii!

Ciudatenia e cu atat mai mare cu cat la alte banci poti face plati online fara probleme, setand, tot online, cum e si firesc, datele beneficiarului.

BRD ofera alternativa de inregistrare a beneficiarului si la telefon, dar va inchipuiti cat trebuie sa astepti pana raspune cineva la telefon: 30 de minute, spune clientul BRD.

In aceste conditii, el a renuntat la serviciile BRD, mutandu-si contul la ING.

Conform datelor prezentate de banca, BRD a pierdut 88.000 de clienti in ultimii doi ani.

Seful BRD, Philippe Lhotte, a declarat miercuri, cu ocazia prezentarii rezultatelor financiare, respectiv o pierdere record, de 385 milioane lei in 2013, ca obiectivul bancii este sa devina banca cu cele mai bune servicii din Romania.

Dar nu doar serviciile de slaba calitate ale BRD determina clientii acesteia sa se multe la alte banci, ci si costurile mult mai ridicate fata de alte banci concurente.

Conform unei analize realizata de Bancherul.ro si GhiseulBancar.ro, BRD are cele mai mari comisioane pentru operatiunile prin internet banking dintre toate bancile romanesti, cu exceptia Alpha Bank: 24 de lei lunar, fata de doar 11 lei la ING.

Update: Astazi, 15 februarie, reprezentantii BRD ne-au comunicat ca platforma de internet banking a fost upgradata "de aproape doua luni" si permite realizarea de plati catre orice beneficiar, prin token.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti BBVA urmareste ca majoritatea cererilor de credit sa fie facute prin aplicatia bancii

Garanti BBVA raportează rezultate semnificative, la patru luni de la introducerea noilor funcționalități în aplicația de Mobile Banking, care permit clienților să solicite rapid și ușor credite de nevoi personale și Bonus Card, fără a se deplasa în agenții, anunta banca detalii

Schimburi valutare non-stop in timp real, pentru clientii firme ai Libra

Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX, implementată printr-un parteneriat cu Visa, unul dintre liderii globali în plăți digitale, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Credite pentru firme cu garantii InvestEU de la Garanti BBVA

Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30 milioane de euro, pentru a crește competitivitatea și sustenabilitatea companiilor românești, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Garanția detalii

Aplicatie noua pe iPhone pentru acceptarea platilor contactless in magazine

Global Payments s.r.o., joint-venture între Global Payments (NYSE: GPN) și Erste Bank, anunță că începând de astăzi permite comercianților din România, Cehia și Austria să accepte plăți contactless prin Tap to Pay pe iPhone, într-un mod simplu și rapid, detalii

 



 

Ultimele Comentarii