BANCI | Interviu

Oana Petrescu, BCR: Increderea trebuie sa fie de ambele parti: banca si clienti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-03-03 09:58

Oana Petrescu, vicepresedintele executiv pe retail al BCR, a declarat miercuri, cu ocazia unei conferinte sustinuta de conducerea bancii, ca institutia este dispusa sa negocieze in continuare cu clientii nemultumiti de prevederile OUG 50, dar cu conditia ca acestia sa manifeste aceeasi buna-credinta de care da dovada si banda.

"Nu putem doar noi sa dam dovada de buna-credinta, trebuie si clientii nostri sa faca acest lucru", a spus Petrescu, referindu-se la conflictul cu clientii care au dat banca in judecata pentru ca le-ar fi majorat abuziv costurile creditelor.

"Ordonanta a creat foarte multa dezbatere publica, o parte din ea benefica. Ce nu si-a dorit ordonanta si ce nu poate sa faca un act de legislatie este sa reduca in mod administrativ dobanzile. Ce putea sa faca si a facut, iar acesta este un lucru pozitiv, este faptul ca a creat transparenta si, in plus fata de aceasta, a creat libertatea clientilor de a se muta de la o banca la alta. Practic, acum clientii pot sa decida cu ce banca vor sa faca banking si sa procedeze in consecinta", a spus Oana Petrescu.

"Pentru clientii care isi doresc sa se refinanteze sau care isi doresc conditii speciale noi discutam cu ei, discutam cu fiecare in parte. Dorim sa luam in considerare totalitatea relatiei cu clientul atunci cand luam decizii: daca un client a fost bun platnic si a platit corect, daca vedem ca are salariul la noi, toate lucrurile acestea conteaza si va asigur ca pentru toti acesti clienti am gasit solutii foarte bune si i-am convins sa nu plece si au fost multumiti. Exista o parte dintre clienti pe care nu am reusit sa-i multumim", a spus Oana Petrescu.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii