Oana Petrescu, BCR: Increderea trebuie sa fie de ambele parti: banca si clienti |
Autor: Bancherul.ro 2011-03-03 09:58 |
|
Oana Petrescu, vicepresedintele executiv pe retail al BCR, a declarat miercuri, cu ocazia unei conferinte sustinuta de conducerea bancii, ca institutia este dispusa sa negocieze in continuare cu clientii nemultumiti de prevederile OUG 50, dar cu conditia ca acestia sa manifeste aceeasi buna-credinta de care da dovada si banda.
"Nu putem doar noi sa dam dovada de buna-credinta, trebuie si clientii nostri sa faca acest lucru", a spus Petrescu, referindu-se la conflictul cu clientii care au dat banca in judecata pentru ca le-ar fi majorat abuziv costurile creditelor.
"Ordonanta a creat foarte multa dezbatere publica, o parte din ea benefica. Ce nu si-a dorit ordonanta si ce nu poate sa faca un act de legislatie este sa reduca in mod administrativ dobanzile. Ce putea sa faca si a facut, iar acesta este un lucru pozitiv, este faptul ca a creat transparenta si, in plus fata de aceasta, a creat libertatea clientilor de a se muta de la o banca la alta. Practic, acum clientii pot sa decida cu ce banca vor sa faca banking si sa procedeze in consecinta", a spus Oana Petrescu.
"Pentru clientii care isi doresc sa se refinanteze sau care isi doresc conditii speciale noi discutam cu ei, discutam cu fiecare in parte. Dorim sa luam in considerare totalitatea relatiei cu clientul atunci cand luam decizii: daca un client a fost bun platnic si a platit corect, daca vedem ca are salariul la noi, toate lucrurile acestea conteaza si va asigur ca pentru toti acesti clienti am gasit solutii foarte bune si i-am convins sa nu plece si au fost multumiti. Exista o parte dintre clienti pe care nu am reusit sa-i multumim", a spus Oana Petrescu.
|
|