BANCI | Interviu

Michal Szczurek, noul presedinte al ING Bank Romania: Sunt socat de costul ridicat al comisioanelor bancare pe care trebuie sa le plateasca firmele

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-03-10 22:30

Polonezul Michal Szczurek a preluat de la Misu Negritoiu conducerea executiva a ING Bank Romania in septembrie 2012, cu misiunea de a dezvolta mai accelerat banca pe partea de retail, odata ce procesul de constructie a fost finalizat iar soliditatea acestuia a fost demonstrat si in timpul crizei, anul trecut banca realizand cel mai mare profit din istorie. Intr-un interviu acordat Bancherul.ro, Szczurek ne ofera cateva detalii cu privire la planurile sale la ING.

- Cum va integrati in ING si in Romania? Care au fost primele masuri luate pana acum?

- Mai intai am deschis conturi in cateva banci. :) La ING am inceput procesul de cunoastere a bancii. Am vizitat pana acum mai bine de jumatate din numarul de unitati ING, voi avea si un roadshow in toata tara in aceasta luna, pentru a intelege mai bine problemele, pentru a cunoaste oamenii si specificul pietei din afara Bucurestiului, pentru a vedea afacerile companiilor cu care lucram. Incerc sa aflu care sunt opiniile cu privire la piata, pentru a vedea si realitatile din spatele rapoartelor pe care le citesc. Acest proces ia timp, insa cred ca este util organizatiei, pentru ca este intotdeauna bine ca din cand in cand sa te intrebi daca ceea ce faci intr-adevar ajuta clientii, daca acestia apreciaza ceea ce facem.

- V-ati facut pana acum o opinie cu privire la piata din Romania?

- Nu este chiar asa de usor, pentru ca experienta mea de pana acum in banking a fost predominant in restructurarea bancilor si schimbarea in bine sau intr-o alta directie a activitatii, pe cand aici 8 din 10 oameni cu care vorbesc imi spun ca lucrurile merg bine. De aceea, cred ca trebuie mai degraba sa avem incredere in capacitatile noastre si sa ne dezvoltam, fiindca nu e nevoie sa schimbam multe lucruri in ING.
In ceea ce priveste Romania, gasesc multe similitudini cu tara din care vin, Polonia, dar pe de alta parte cred ca in general oamenii sunt prea timizi, in general insa ma acomodez foarte bine.

- De ce credeti ca suntem prea timizi?

- Pentru ca nu credem cu adevarat in puterea pe care o avem, intotdeauna ne uitam la cineva pentru o confirmare, o aprobare a lucrurilor pe care le facem, ce cred altii despre ce facem, daca am voie sa fac asta, ne uitam la ce parere au altii despre ce facem, se da o importanta prea mare acestui lucru. Este important si asta, dar atunci cand faci ceva, trebuie sa fii sigur de acel lucru si sa-l duci pana la capat, indiferent de parerile altora.

- Care sunt obiectivele la ING?

- Vrem o mai mare crestere, in toate domeniile: achizitia de noi clienti si activarea clientilor existenti, depozite, credite in lei. Vrem sa acceleram cresterea, dar avem nevoie si de ceva timp pentru a ne pregati pentru atunci cand economia va creste. Dar nu vrem sa adoptam strategia de a astepta si a vedea ce se intampla, astfel incat atunci cand economia va creste sa ne dezvoltam si noi. Stim de unde sa incepem, mai devreme sau mai tarziu si trebuie sa fim gata acum, acesta este primul meu obiectiv. Acesta este de altfel si targetul principal al bancii, de a fi pregatiti sa incepem dezvoltarea, pentru ca am analizat pana acum destul ce e cu criza.

-Ati spus ca vreti sa atrageti mai multi clienti, cum o veti face?

Vezi continuarea in CLUBUL BANCHERILOR

Comentarii

Raducanu daniela
incompetenta
am venit la banca dv si am cerut credit de nevoi personale 200 de lei si angajatul incompetent de la sucursala din buzesti mi-a facut creditul de 25000 de lei eu cand mi-am dat seama ia-m spus acelui baiat ca s-a facut o greseala si nu a mai avut ce face cica, si am returnat cum ar veni pe acte suma de 150.000 inapoi si creditul mi-a ramas de 100 000 si mi-a mai cerut si o anume dobanda de 150 de lei care ia-m platit din buzunarul meu,acum in prima zi de salariu banca mi-a retras 5300 de lei de ce ? si asta pe 5 ani de zile.M-am dus la banca si cica la ala de acolo ca sa platit vdobanda si a oprit comision banca si din credit nu mi-a scazut decat 90 de lei si ca de luna viitoare opreste cate 2100 de lei si asa ca eu am ramasa fara bani si cica am platit dobanda la ce domnule si ce dobanda 680 de lei la un credit de o suta de mii??? am sa consult si un avocat sa vedem ce facem ca asa nu se poate in buzunarul cui sa-u dus banii astia care ma-ti jecmanit ia-ti luat mancarea de la gura la copilasii mei..

PUNGAN PAUL
RESTRICTII CONT
In data de 19.07.2016 Anaf a emis scrisoarea 979123 prin care se pune poprire pe contul Ing in baza dosarului de executare nr. 148061. In luna august Ing a operat retinerea legala din contul meu. In data de 12.08.2016 Anaf emite scrisoarea 969350 prin care mi se comunica anularea debitelor si siatarea masurii de executare silita prin poprirea cu nr. 979123/19.07.2016. Prin aceeasi scrisoare Anaf confirma ca s-a trimis la ING Bank scrisoarea 963107/12.08.2016 privind sistarea masurii de executare silita. In data de 02.09.2016 am depus la ING originalul scrisosrii primite de la Anaf prin care se sisteaza masura de executare silita. Cu toate ca am avut doua convorbiri telefonice cu agentii ING explicind cele de mai sus, Banka ING nu a catadixit sa puna in aplicare sistarea executarii silite asa cum comunica Anaf si nici pana in prezent ING bank nu se conformeaza documentelor emise de Anaf. Mentionez ca in contul ING se alimenteaza exclusiv cu pensia lunara a subsemnatului. Ron Conducerea ING Bank sa se conformeze de urgenta documentelor legale emise de Anaf si sa mi se comunice care sunt motivele acestei tergiversari voite sau nevoite , care sunt modalitatile legale pentru ca ING sa se conformeze unui document legal.

PUNGAN PAUL
RESTRICTIONARE CONT
Catre ING Bank Domnului Presedinte al ING Bank , Michal Szczurek Subsemnatul Pungan Paul, CNP: 1480610400359 domiciliat in Bucuresti, str. Plaiul Muntelui nr. 33, sector 1, Bucuresti Va atentionez asupra urmatoarelor : In data de 19.07.2016 Anaf a emis scrisoarea 979123 prin care se pune poprire pe contul Ing in baza dosarului de executare nr. 148061. In luna august ING bank a operat retinerea, la cea data legala, din contul meu ( 444 lei) blocand contul subsemnatului. In data de 12.08.2016 Anaf emite scrisoarea 969350 prin care mi se comunica anularea debitelor si siatarea masurii de executare silita prin poprirea cu nr. 979123/19.07.2016. Prin aceeasi scrisoare Anaf confirma ca s-a trimis la ING Bank scrisoarea 963107/12.08.2016 privind sistarea masurii de executare silita. De la primirea scrisorii mai sus mentionate ING Bank nu a a dat curs scrisorii Anaf nr. 963107/12.08.2016 in luna august. In data de 02.09.2016 am depus la ING originalul scrisosrii primite de la Anaf prin care se sisteaza masura de executare silita. Cu toate ca am avut trei convorbiri telefonice (12,13,14 septembrie)cu agentii ING bank , am trimis mai multe e-mailuri explicind cele de mai sus, Banka ING nu a catadixit nici pana in prezent sa puna in aplicare sistarea executarii silite asa cum comunica Anaf si sa deblocheze contul si sumele retinute la dispozitia ING bank. Fata de nerespectarea de catre ING bank a unor documente emise de Anaf si crasa indiferenta si lipsa de respect fata de subsemnatul Rog sa dispuneti de urgenta sistarea executarii silite, deblocarea tuturor sumelor retinute si a contului subsemnatului la soldul disponibil de 1604 lei (444 lei sold final la 31.08 + 1160 lei pensie.) Pungan Paul 14.09.2016



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare

Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare, dupa ultima actualizare de saptamana trecuta, conform reclamatiilor primite de la cititori. Acestia se plang ca nu mai pot deschide aplicatia si sunt nevoiti sa o reactiveze. Insa in momentul cand incearca detalii

Masura de prevenire a fraudelor online: aplicatia Raiffeisen detecteaza preluarea controlului telefonului de alta aplicatie

• Observăm creșterea fraudelor cibernetice în care oamenii care fac plăți sunt păcăliți și pierd mulți bani • Mă surprinde naivitatea celor care cred că pot câștiga bani mulți și detalii

Suntem intr-o perioada in care nu este clar pe ce venituri ne putem baza in viitor

Perioada de incertitudine din prezent a dus la stagnarea cererii pentru creditele ipotecare și la creșterea economisirii. Bancherii observă chiar o tendință de economisire reflectată în produsele de investiții pe termen lung, conform unui comunicat al CSALB, in care se detalii

Banca Transilvania a rezolvat toate litigiile cu clientii bancilor preluate

• În perioadele de criză pot apărea și foarte multe oportunități pe care trebuie să știi cum să le tratezi din punct de vedere financiar • Educația financiară ne poate feri de perioada prin care am trecut, timp de cinci ani, detalii

 



 

Ultimele Comentarii