BANCI | Interviu

Kumar Ramachandran, Citi Bank: Dorim sa aducem banca aproape de client si nu invers

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-07-08 13:54

Am repoziţionat oferta noas­tră de împrumuturi, trecând de la conceptul "CitiFinancial" la înglobarea întregii game de produse sub marca Citibank, orientându-ne astfel şi către un segment de piaţă diferit, spune Kumar Ramachandran, şeful diviziei de Consumer Banking "Citibank" România.

"Ţinta noastră o reprezintă clienţii care aparţin unor segmente speciale, precum reprezentanţii diferitelor categorii profesionale şi angajaţii marilor companii. În cadrul aces­tui nou grup ţintă, ne aşteptăm la un nivel mai mare al creditelor în 2010, prin comparaţie cu anul trecut", adauga acesta, citat de presa.

"Dorim să aducem banca aproape de client şi nu invers. Conform aces­tei strategii, prin distribuţie noi înţelegem numărul de angajaţi necesari satisfacerii nevoilor clienţilor noştri oricând şi oriunde au nevoie şi nu construcţia neîntreruptă a structurilor din cărămidă şi mortar. În orice caz, dacă vom identifica o nevoie din partea clienţilor noştri în vederea dezvoltării reţelei de agenţii, cu siguranţă vom satisface aceasta cerinţă", mai spune Kumar Ramachandran.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii