Kumar Ramachandran, Citi Bank: Dorim sa aducem banca aproape de client si nu invers |
Autor: Bancherul.ro 2010-07-08 13:54 |
|
Am repoziţionat oferta noastră de împrumuturi, trecând de la conceptul "CitiFinancial" la înglobarea întregii game de produse sub marca Citibank, orientându-ne astfel şi către un segment de piaţă diferit, spune Kumar Ramachandran, şeful diviziei de Consumer Banking "Citibank" România.
"Ţinta noastră o reprezintă clienţii care aparţin unor segmente speciale, precum reprezentanţii diferitelor categorii profesionale şi angajaţii marilor companii. În cadrul acestui nou grup ţintă, ne aşteptăm la un nivel mai mare al creditelor în 2010, prin comparaţie cu anul trecut", adauga acesta, citat de presa.
"Dorim să aducem banca aproape de client şi nu invers. Conform acestei strategii, prin distribuţie noi înţelegem numărul de angajaţi necesari satisfacerii nevoilor clienţilor noştri oricând şi oriunde au nevoie şi nu construcţia neîntreruptă a structurilor din cărămidă şi mortar. În orice caz, dacă vom identifica o nevoie din partea clienţilor noştri în vederea dezvoltării reţelei de agenţii, cu siguranţă vom satisface aceasta cerinţă", mai spune Kumar Ramachandran.
|
|