BANCI | Profil

BCR a avut probleme cu functionarea aplicatiei de internet banking 24 Banking si bancomatelor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-01-31 09:40

“Sunt intreruperi in utilizarea serviciilor 24 Banking BCR si a echipamentelor Self-Service (MFM, APT, ASV). Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create si va asiguram ca lucram la remedierea acestora”, suna mesajul publicat de BCR pe pagina sa Facebook, luni, 23 ianuarie, ora 17,15, ca reactie la postarea unei cliente, la ora 17, care s-a plans ca “de o ora si jumatate nu functioneaza 24 banking”.

Peste o ora, la ora 17,53, banca revine pentru a confirma “remedierea situatiei tehnice si functionarea produselor de mobile&internet banking. Va multumim pentru intelegere.”

Se pare ca aplicatia de internet banking a bancii a avut probleme de functionare pe parcursul intregii zile, dupa cum s-au plans pe Facebook un client al BCR.

“Haos. Nu functioneaza si nu pot plati facturile”, a scris un client la ora 10,34. BCR a raspunsa insa ca ”serviciile sunt functionale. Daca problemele persista, va rugam sa apelati serviciul call center.”

“De aproape 24 de ore nu merge internet banking-ul. Sunteti cea mai slaba banca de pe piata a capitolul asta. Cele mai multe “mentenante”, cel mai prost suport cu clientul si cel mai lent”, s-a plans un client la ora 17,41.

Alti clienti s-au plans ca nu au putut utiliza nici ATM-urile BCR pentru retrageri de numerar de pe carduri, insa banca le-a raspuns ca “nu au fost probleme de functionare a ATM-urilor”.

Se pare ca BCR a avut probleme cu sistemul informatic si joi, 26 ianuarie, dupa cum s-au plans clientii pe Facebook.

“Cand putem reutiliza internet banking? Nu functioneaza nici acum”, a relamat o clienta BCR, joi, 26 ianuarie, la ora 8 dimineata. BCR raspunde insa ca “serviciul de internet banking este functional. Nu au fost inregistrate intreruperi sau probleme tehnice. Va sfatuim sa ne contactati daca nu reusiti sa va logati.” Clienta a revenit in scurt timp cu un nou mesaj in care spune ca a reusit.

Un alt client BCR a postat, in aceeasi zi, la ora 9, un mesaj pe pagina Facebook a BCR spunand ca serviciul de internet nu functioneaza. Banca i-a raspuns ca s-ar putea sa fie “o neregula la nivel de utilizator (particulara, nu generala), insa clientul nu este de acord, precizand ca “nu apuc sa ma conectez, cand dau click se deschide direct pagina de mentenanta cu anuntul ca serviciul nu functioneaza.” Banca nu a a mai revenit cu alte reactii.

La fel ca in ziua de luni, un client a reclamat ca nu poate utiliza bancomatul BCR, primind mesajul ca are contul invalid.

“Daca problema persista si nu a fost doar o eroare de moment, te rugam sa ne contactezi in orice unitate sau prin call center”, a raspuns BCR.

Ce spun reprezentantii BCR

Responsabilii cu comunicarea de la BCR au precizat urmatoarele, la solicitarea Bancherul.ro: 

"Exista cazuri de nesincronizari sau aglomerare a unor operatiuni in urma unor interventii IT.

Dar vorbim de incidente izolate sau de scurta durata, rezolvate rapid, unde incercam sa explicam clientilor inclusiv pe Facebook ce se intampla, indiferent cat dureaza.

Daca este sa vorbim despre ceva major, vorbim despre interventiile anuntate - care se intampla in cursul noptii."

Taguri: plati online  Banca Comerciala Romana (BCR)  TBI Credit IFN  reclamatie Provident  tehnologii bancare  Vodafone  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii