www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BCR a avut probleme cu functionarea aplicatiei de internet banking 24 Banking si bancomatelor

Autor: Bancherul.ro
2017-01-31 09:40

“Sunt intreruperi in utilizarea serviciilor 24 Banking BCR si a echipamentelor Self-Service (MFM, APT, ASV). Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create si va asiguram ca lucram la remedierea acestora”, suna mesajul publicat de BCR pe pagina sa Facebook, luni, 23 ianuarie, ora 17,15, ca reactie la postarea unei cliente, la ora 17, care s-a plans ca “de o ora si jumatate nu functioneaza 24 banking”.


Peste o ora, la ora 17,53, banca revine pentru a confirma “remedierea situatiei tehnice si functionarea produselor de mobile&internet banking. Va multumim pentru intelegere.”


Se pare ca aplicatia de internet banking a bancii a avut probleme de functionare pe parcursul intregii zile, dupa cum s-au plans pe Facebook un client al BCR.


“Haos. Nu functioneaza si nu pot plati facturile”, a scris un client la ora 10,34. BCR a raspunsa insa ca ”serviciile sunt functionale. Daca problemele persista, va rugam sa apelati serviciul call center.”


“De aproape 24 de ore nu merge internet banking-ul. Sunteti cea mai slaba banca de pe piata a capitolul asta. Cele mai multe “mentenante”, cel mai prost suport cu clientul si cel mai lent”, s-a plans un client la ora 17,41.


Alti clienti s-au plans ca nu au putut utiliza nici ATM-urile BCR pentru retrageri de numerar de pe carduri, insa banca le-a raspuns ca “nu au fost probleme de functionare a ATM-urilor”.


Se pare ca BCR a avut probleme cu sistemul informatic si joi, 26 ianuarie, dupa cum s-au plans clientii pe Facebook.


“Cand putem reutiliza internet banking? Nu functioneaza nici acum”, a relamat o clienta BCR, joi, 26 ianuarie, la ora 8 dimineata. BCR raspunde insa ca “serviciul de internet banking este functional. Nu au fost inregistrate intreruperi sau probleme tehnice. Va sfatuim sa ne contactati daca nu reusiti sa va logati.” Clienta a revenit in scurt timp cu un nou mesaj in care spune ca a reusit.


Un alt client BCR a postat, in aceeasi zi, la ora 9, un mesaj pe pagina Facebook a BCR spunand ca serviciul de internet nu functioneaza. Banca i-a raspuns ca s-ar putea sa fie “o neregula la nivel de utilizator (particulara, nu generala), insa clientul nu este de acord, precizand ca “nu apuc sa ma conectez, cand dau click se deschide direct pagina de mentenanta cu anuntul ca serviciul nu functioneaza.” Banca nu a a mai revenit cu alte reactii.


La fel ca in ziua de luni, un client a reclamat ca nu poate utiliza bancomatul BCR, primind mesajul ca are contul invalid.


“Daca problema persista si nu a fost doar o eroare de moment, te rugam sa ne contactezi in orice unitate sau prin call center”, a raspuns BCR.


Ce spun reprezentantii BCR


Responsabilii cu comunicarea de la BCR au precizat urmatoarele, la solicitarea Bancherul.ro: 


"Exista cazuri de nesincronizari sau aglomerare a unor operatiuni in urma unor interventii IT.


Dar vorbim de incidente izolate sau de scurta durata, rezolvate rapid, unde incercam sa explicam clientilor inclusiv pe Facebook ce se intampla, indiferent cat dureaza.


Daca este sa vorbim despre ceva major, vorbim despre interventiile anuntate - care se intampla in cursul noptii."