BANCI | Interviu

Adrian Chichita, director carduri OTP Bank: Luam masuri pentru a ajuta clientii cu probleme la rambursarea creditelor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-01-23 08:39

Din cauza situaţiei dificile şi a perspectivelor deloc optimiste privind creditele neperformante, băncile vin în întâmpinarea clienţilor cu probleme cu o serie de soluţii precum refinanţarea creditelor, schimbarea scadenţarului şi chiar amânarea de la plată pe perioade scurte, dacă debitorul a intrat în şomaj.

"OTP Bank implementează în prezent un set de măsuri menite a veni în sprijinul clienţilor care au astfel de probleme, le putem oferi asistenţă. Nu ne dorim să avem credite neperformante, şi dacă un client intră în dificultăţi, nimeni nu are de câştigat, nici clientul nici banca," spune Adrian Chichiţă, director carduri OTP Bank, citat de Money Channel.

Întrebat care sunt măsurile concrete care vor fi implementate, directorul de carduri al OTP Bank declară că nu se poate întocmi o grilă, pentru că asta ar putea fi interpretat greşit de clienţii cu probleme. Fiecare caz va fi analizat în parte şi se vor aplica măsurile cele mai potrivite, spune Adrian Chichiţă. Creşterea generalizată a dobânzilor se resimte în majorarea ratelor pe care clienţii le au de rambursat. În plus, deprecierea monedei naţionale vine să amplifice problemele.

Restanţele la creditele în lei însumau, în noiembrie 2008, peste un miliard 890 de milioane de lei, în creştere cu 192% faţă de aceeaşi lună din 2007. Restanţele pentru aceeaşi perioadă la creditele în valută depăşesc 900 de milioane de lei, cu 184% mai mari decât în noiembrie 2007.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creÈ™terea unor taxe È™i la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitaÈ›ii podcastului găzduit de Centrul de SoluÈ›ionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienÈ›ii se aÈ™teaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienÈ›ii să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflaÈ›ie È™i dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare È™i înÈ›elegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii