BANCI | Ultima Ora

Voucherele platite cu cardul Maestro pe site-urile de reduceri devin tot mai populare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-08-20 11:14

Campania „Maestro iubeste internetul”, derulata in perioada 1.04 – 30.06.12, pe site-urile de reduceri, BestDealz.ro, FunDeal.ro si Vulping.ro i-a determinat pe numerosi posesori de carduri Maestro sa profite de ofertele cu extra discount. In cele trei luni, acestia au cumparat peste 110.000 de vouchere online cu Maestro, anunta MasterCard.

„Datele partenerilor nostri ne-au confirmat asteptarile: pe durata campaniei, numarul lunar de tranzactii a crescut chiar si de 14 ori – in aprilie, prima luna de campanie”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Cifrele sunt cu atat mai importante cu cat nu ne raportam la anul anterior, ci la perioada dinaintea campaniei.”

Sub semnul sarbatorii Pastelui si al pregatirilor pentru mini-vacanta de 1 mai, luna de varf a campaniei a fost aprilie, chiar prima luna de promotie. In aceasta perioada, utilizatorii de carduri Maestro au cumparat un numar de aproximativ 40.000 de vouchere, inregistrandu-se o crestere a numarului de tranzactii de 1400% fata de luna anterioara.

„In 2012 am continuat majoritatea initiativelor derulate in ultimii ani. Spre exemplu, in 2011, MasterCard a incheiat parteneriate cu cei mai mari operatori din telecom si din domeniul site-urilor de discount, care s-au materializat in reduceri si premii extrem de atragatoare pentru utilizatorii de carduri Maestro. Aceste eforturi au condus la o evolutie foarte buna a pietei. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, tranzactiile pe internet cu Maestro au inregistrat o dezvoltare rapida, cu mult peste media pietei, Maestro devenind astfel cardul preferat de tot mai multi romani pentru cumparaturi online”, a mai spus Gabriel Ghita.

Conceptul „Maestro iubeste internetul”, lansat anul trecut, a fost punctul central al mai multor campanii de incurajare a platilor cu cardul pe internet, alaturi de parteneri MasterCard din mai multe domenii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii