BANCI | Profil

UniCredit Tiriac Bank colaboreaza cu 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu si Republika

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-03-11 15:31

UniCredit Ţiriac Bank a desemnat 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu şiRepublika Interactive pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate through-the-line şi a programelor de relaţii publice. Cele trei agenţii au câştigat licitaţiile organizate de echipa de comunicare a băncii la începutul acestui an, se arată într-un comunicat de presă.

23 Communication Ideas va dezvolta strategia de creaţie a UniCredit Ţiriac Bank şi va gestiona implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.

Agenţia Rogalski Grigoriu va colabora cu UniCredit Ţiriac Bank pentru elaborarea şi aplicarea strategiei de PR pentru anul 2011, menită să sprijine poziţionarea băncii pe piaţa din Romania. De asemenea, echipa Rogalski Grigoriu va gestiona implementarea tactică a programelor de comunicare internă a băncii.

Republika Interactive va gestiona imaginea UniCredit Tiriac Bank în mediul online, fiind responsabilă de realizarea şi punerea în practică a strategiei şi a conceptelor creative în comunicarea cu utilizatorii români.

“Am ales trei agenţii puternice, care au demonstrat o bună înţelegere a obiectivelor noastre de comunicare, gândirea strategică şi creativitatea de care o companie-lider are nevoie. Ca bancă europeană de top, suntem dedicaţi să aducem un plus de valoare clienţilor, oferind răspunsuri concrete şi beneficii reale la oportunităţile şi provocările cu care aceştia se confruntă în viaţa de zi cu zi. Împreună cu partenerii noştri ne dorim să punem în practică o strategie de informare corectă şi atractivă, care să corespundă profilului nostru ca profesionişti.”, a declarat Anca Nuţă, Identity & Communication Director al UniCredit Ţiriac Bank.

Bogdan Naumovici, director de creaţie 23 Communication Ideas, a declarat: „UniCredit Ţiriac Bank face parte dintr-un grup puternic, prezent în 22 de ţări, care este pe cale să-şi definească poziţionarea, strategia de comunicare sau asocierea cu UEFA Champions League. România este una dintre ţările care au leadership în acest proces, pe unele dintre componente. Este o provocare pe care şi-ar dori-o orice comunicator. Deloc în ultimul rând, echipa UniCredit Ţiriac Bank este motivată şi inspirantă, o echipă cu care am colaborat excelent în 2010 în proiectele privitoare la UEFA Champions League.”

"Încă de la citirea briefului de licitaţie, am realizat că ne pregătim pentru un brand ambiţios şi puternic, ale cărui obiective ne vor provoca la nivel strategic, creativ şi de implementare. Suntem foarte motivaţi de diversitatea acţiunilor şi de toate oportunităţile profesionale aduse de acest nou mandat”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu.

“Am apreciat încă de la început deschiderea şi înţelegerea pe care echipa de comunicare a UniCredit Ţiriac Bank le arată faţă de mediul online. Tocmai de aceea, acest parteneriat ne bucură cu atât mai mult cu cât avem convingerea că împreună vom dezvolta anul acesta proiecte inovatoare la nivelul comunicării online pentru produsele de Retail şi pentru comunicarea Corporate”, a declarat Justin Kadima, General Manager Republika Interactive.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii