ECONOMIE | Stiri economice

Seful Crama Ceptura face un apel pentru consumul de produse romanesti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-07-06 21:53

Crama Ceptura continuă comunicarea ancorată în realitățile acestor vremuri și lansează campania națională “Împreună pentru mai bine!’’. Campania se dorește a fi un îndemn la solidaritate, în această perioadă în care antreprenoriatul românesc este puternic încercat, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Mesajul este unul puternic, adresat deopotrivă antreprenorilor locali, cât și clienților. În ciuda vremurilor dificile pe care le traversăm, producătorii locali de vinuri, și nu numai, au continuat producția în condiții mai solicitante, având în prim plan siguranța tuturor, dar și supraviețuirea business-ului.

În ciuda acestor provocări cu totul noi, au reușit să pună în continuare pe mesele românilor aceleași produse excelente. 

Pentru a putea traversa cu bine această perioadă, unitatea este mai importantă ca oricând. Iată de ce consumul produselor românești este mai mult decât un simplu gest de susținere sau apreciere, este un act vital pentru întreaga economie și pentru revenirea business-urilor românești. 

“Pentru noi este important ca toți să înțelegem un mesaj: doar împreună și susținându-ne reciproc putem să îi convingem pe români să consume produse autohtone. Ne asumăm acest rol și ne dorim ca mesajul nostru să ajungă în cât mai multe case. Crama Ceptura va continua să pună pe mesele românilor vinuri de cea mai bună calitate’’, spune Marcel Grăjdieru, CEO Crama Ceptura.

Campania ’’Împreună pentru mai bine !’’ continuă platforma ’’Crama Ceptura ne aduce împreună’’, inițiată de brand ca răspuns firesc la aceste vremuri complicate și nemaiîntâlnite pe care le traversăm, atât la nivel individual, cât și în business. Sub aceeasi platformă au mai fost dezvoltate campaniile din primăvară “Salut!’’ și ’’Paștele online’’.

Campania “Împreună pentru mai bine!’’ se va desfășura în lunile iunie și iulie și cuprinde mai multe execuții : TV (doua spoturi de 25 si 10 de sec), print si online. 

Mixul de canale include TV, print si online (Social Media, Mobile Programmatic si Promovare Youtube).

Înființată în 2003, Crama Ceptura are în prezent o echipă puternică de profesioniști dedicați și tehnologii sofisticate, de ultimă generație. Totul pentru a valorifica la maxim cele 14 zile în plus de soare pe care natura le oferă acestui tărâm binecuvântat. De mai bine de 15 ani, calitățile deosebite ale vinului produs la Crama Ceptura sunt apreciate nu doar de consumatorii din România, dar și de amatorii acestei nobile băuturi de calitate de peste hotare.

Din 2005, din inima podgoriei Dealu Mare, pleacă spre paharele pasionaților de vinuri cele mai bune soiuri realizate de specialiștii noștri enologi: Fetească Regală, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Merlot, Syrah, Muscat Ottonel, Pinot Noir.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



18 miliarde euro, deficit comercial după primele șapte luni ale anului

Exporturile României au fost în iulie 2024 de 8,32 miliarde euro (+8,6% față de aceeași lună a anului anterior), în timp ce importurile au ajuns la valoarea-record de 11,27 miliarde euro (+13,4%), potrivit datelor publicate de INS. Astfel, detalii

Deficit bugetar de peste 4% din PIB după primele 7 luni ale anului

Deficitul bugetului general consolidat după primele șapte luni ale anului a fost de 71 miliarde de lei (-4,02% din PIB-ul estimat la 1.767,3 miliarde lei), potrivit datelor operative publicate de Ministerul Finanțelor. Este un rezultat semnificativ mai slab detalii

Pe ultimul loc la alocările bugetare pentru cercetare-dezvoltare. Sumă ridicolă pentru sănătate

România s-a situat în anul 2023 pe ultimul loc între statele membre UE (și) la alocările bugetare pentru cercetare-dezvoltare (R&D), potrivit datelor publicate de Eurostat. Cu un cuantum de doar 21,2 €/loc., am fost devansați net detalii

România, cel mai redus număr de ani de muncă dintre statele UE

România a înregistrat anul trecut cel mai redus număr de ani de muncă dintre statele membre UE, potrivit datelor publicate de Eurostat. Cu o medie de doar 32,2 ani, ne-am poziționat sub Italia (32,8 ani), Croația (34 ani), Grecia (34,2 ani) și detalii

 



 

Ultimele Comentarii