ING system failure | Profil

Scrisoarea ING catre clienti, dupa intreruperea sistemelor timp de 12 ore: Ne pare rau ca v-am dezamagit pentru ca nu am comunicat in primele ore dupa incident

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-11 17:20

Scrisoarea ING Bank catre clienti, publicata pe site-ul bancii, dupa incidentul de ieri, cand timp de aproape 12 ore nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, site-ul bancii si serviciul de internet banking:

Buna ziua,

Ne cerem scuze inca o data pentru situatiile neplacute pe care le-ati intampinat pe parcursul zilei de ieri, datorate unor serioase probleme tehnice cu care ne-am confruntat.

Aseara am restabilit accesul la cele mai importante servicii, tranzactiile cu cardul la comercianti sunt disponibile, se pot retrage bani de la bancomate si se pot efectua plati prin ING Home’Bank.

Vrem sa va asiguram inca o data de faptul ca aceasta problema nu a pus niciun moment in pericol banii dumneavoastra, care sunt ca intotdeauna in deplina siguranta.

De asemenea, va datoram si o explicatie cu privire la cauzele acestui incident. Ieri, in timpul unui test planificat al sistemului de stingere a incendiilor din centrul nostru de date, eliberarea gazului Inergen a afectat in mod grav si neasteptat mai multe servere si sistemul de stocare a datelor.

In consecinta, au fost afectate toate serviciile conectate: tranzactiile cu cardul, operatiunile la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare si website-ul www.ing.ro. Ca urmare, o mare parte din tranzactii nu au mai putut fi procesate. De asemenea, si comunicarea cu clientii a fost mult intarziata, tot din cauza imposibilitatii de a accesa baza noastra de date.

Am activat de urgenta procedurile si planurile de recuperare prevazute pentru astfel de situatii. Insa din cauza magnitudinii si complexitatii defectiunilor, din pacate timpul necesar pentru restaurarea activitatii prin sistemul de back-up a fost mai lung decat in cadrul testelor pe care le efectuam regulat.

In clipa de fata finalizam analiza-diagnostic a acestui eveniment exceptional, monitorizam indeaproape evolutia situatiei impreuna cu furnizorii nostri si luam masuri suplimentare pentru a asigura derularea normala a tuturor operatiunilor bancare.

Ne pare rau ca v-am dezamagit pentru ca nu am comunicat in primele ore dupa incident. Insa defectiunea ne-a afectat si sistemele de comunicare (website, sms, mail-uri) – acesta a fost motivul pentru care nu v-am putut trimite mesaje lamuritoare.

Chiar si asa, pentru a raspunde solicitarilor clientilor echipa noastra de Suport Clienti a fost suplimentata in regim de urgenta cu inca 70 de colegi.

Regretam nespus acest incident si neplacerile pe care vi le-a pricinuit, pentru care ne asumam intreaga responabilitate.

Astfel, pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci efectuate ieri va vom returna comisioanele aferente acestor retrageri. Daca indisponibilitatea platilor cu cardul v-a generat cheltuieli suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul *2ING (031 406 2ING) sau contact@ing.ro pentru a discuta solutionarea problemei.

De asemenea, tranzactiile efectuate ieri vor putea fi vizualizate in ING Home’Bank in „tranzactii in asteptare” in cursul zilelor urmatoare.

In final, doresc sa va asigur ca acest incident exceptional (si fara precedent in istoria ING Romania) ne va ambitiona extraordinar de mult sa va demonstram in viitor ca nu v-ati inselat deloc alegandu-ne pe noi.

Cu stima,

Daniel Llano
Head of ING Retail Banking

Sursa: site-ul ING

Taguri: ING Bank  comision POS  Vodafone  internet banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii