ECONOMIE | Stiri economice

SAP intra pe piata de publicitate digitala cu SAP Exchange Media (SAP XM) prin cloud

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-05-30 09:45

SAP lansează Exchange Media, soluţia care va transforma publicitatea digitală, optimizând rata de conversie (comunicat de presa)

SAP SE (NYSE: SAP) intră pe piaţa de publicitate digitală prin intermediul SAP Exchange Media (SAP XM), o reţea media integrată, online, bazată pe platforma SAP HANA, care conectează agenţiile de publicitate cu reprezentanţii publicaţiilor media, prin intermediul cloud.

Platforma SAP XM a fost dezvoltată pentru a maximiza randamentul investiţiilor media ale agenţiilor de publicitate, printr-o reţea media online care să funcţioneze în timp real.

“Prin intermediul SAP XM, SAP va schimba modul în care companiile fac marketing în era digitală. SAP XM oferă o eficienţă ridicată, transparenţă, dar şi control pentru pentru cei care vând sau cumpără spaţiu publicitar, printr-o suită integrată de produse”, a declarat Wolfgang Faisst, co-fondator al soluţiei.

Astfel, noua soluţie SAP simplifică procesul actual de achiziţionare a spaţiului publicitar prin asigurarea conectivităţii în timp real ca element-cheie în afacerile media, de la bugete de publicitate şi inventar, la facturare şi încasare.

În plus, clienţii din segmentul de advertising vor putea obţine creșterea ratei de conversie prin hiper-targetarea publicității, transmițând astfel mesajul corect către audiența potrivită, prin intermediul canalului adecvat, cu ajutorul capabilităților de identificare a profilului corespunzător oferite de noua platformă SAP. De asemenea, SAP XM asigură creșterea generală a eficienței prin facilitarea unei interoperări unice, în timp real, între publicitari și publisheri, eliminând astfel frauda în acest segment.

Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting la cererea SAP, 90% dintre publicitarii şi reprezentanţii companiilor media consideră valoros un nou model de achiziţionare a publicităţii digitale, care conectează direct cumpărătorii şi vânzătorii, reducând rolul intermediarilor prin utilizarea unei soluţii software integrate.

Pentru a înlătura obstacolele întâlnite de clienţi în acest sens, specialiştii SAP XM au lucrat, alături de parteneri selectaţi, la realizarea noului sistem de achiziţionare a publicităţii digitale. Campanii-pilot şi teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) şi Ernst & Young. Printre companiile media şi de publicitate care s-au alăturat acestui demers se numără PubMatic, Vertic, Jung von Matt şi SinnerSchrader.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



18 miliarde euro, deficit comercial după primele șapte luni ale anului

Exporturile României au fost în iulie 2024 de 8,32 miliarde euro (+8,6% față de aceeași lună a anului anterior), în timp ce importurile au ajuns la valoarea-record de 11,27 miliarde euro (+13,4%), potrivit datelor publicate de INS. Astfel, detalii

Deficit bugetar de peste 4% din PIB după primele 7 luni ale anului

Deficitul bugetului general consolidat după primele șapte luni ale anului a fost de 71 miliarde de lei (-4,02% din PIB-ul estimat la 1.767,3 miliarde lei), potrivit datelor operative publicate de Ministerul Finanțelor. Este un rezultat semnificativ mai slab detalii

Pe ultimul loc la alocările bugetare pentru cercetare-dezvoltare. Sumă ridicolă pentru sănătate

România s-a situat în anul 2023 pe ultimul loc între statele membre UE (și) la alocările bugetare pentru cercetare-dezvoltare (R&D), potrivit datelor publicate de Eurostat. Cu un cuantum de doar 21,2 €/loc., am fost devansați net detalii

România, cel mai redus număr de ani de muncă dintre statele UE

România a înregistrat anul trecut cel mai redus număr de ani de muncă dintre statele membre UE, potrivit datelor publicate de Eurostat. Cu o medie de doar 32,2 ani, ne-am poziționat sub Italia (32,8 ani), Croația (34 ani), Grecia (34,2 ani) și detalii

 



 

Ultimele Comentarii