BANCI | Interviu

Russell Johnsen, directorul general al Provident Financial: Am obtinut rezultate solide in primul semestru

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-07-20 12:23

Compania de credite de consum Provident Financial România avea la sfârşitul lui iunie 2011 peste 226.000 de clienţi, în creştere de la 187.000 de clienţi în iunie 2010, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Aceste rezultate au fost anuntaţe miercuri la Londra de către compania – mamă, grupul britanic International Personal Finance.

Provident Financial România a emis în prima jumătate a acestui an împrumuturi cu o valoare totală de peste 46 de milioane de euro, în creştere de la 40 de milioane de euro în primul semestru din 2010.

Veniturile companiei s-au apropiat de 30 milioane de euro în primele şase luni din 2011, în timp ce profitul operațional brut conform standardelor internaționale de raportare financiara (IFRS) a fost de 0,57 milioane de euro.

„Rezultatele solide obținute în primul semestru dovedesc încă o dată succesul modelului nostru de afaceri şi al măsurilor pe care le-am luat pentru a asigura o creştere sănătoasă, pe termen lung.
Date fiind îmbunătățirea încrederii consumatorilor și stabilizarea economiei locale, considerăm că este oportun să reluăm extinderea controlată a operațiunilor în zone noi”, a declarat Russell Johnsen (foto), directorul general al Provident Financial România.

În iunie, compania a deschis primul punct de lucru în nordul țării, la Suceava, ca parte a unor investiţii de peste 16 milioane de euro, realizate de companie în infrastructură şi personal în primele şase luni din 2011. Valoarea totală a investiţiilor Provident în România a depăşit 106 milioane de euro.

„În semestrul al doilea vom continua să extindem operațiunile în cel puțin trei zone noi – în Botoșani, Alba-Iulia și Turda. Vom continua să investim în oamenii noștri și în dezvoltarea operaţiunilor şi ne așteptăm să ajungem la acoperire națională în următorii ani”, a adăugat Russell Johnsen.

Provident este singura instituţie financiară din România care oferă serviciul opțional de gestionare la domiciliu a creditului, prin intermediul căruia clienţii pot primi banii în 48 de ore chiar la ei acasă, de unde un agent îi va vizita apoi pentru încasarea ratelor. Provident are acum peste 600 de angajați (în creștere cu 10% comparativ cu iunie 2010) și colaborează cu circa 3.300 de agenţi independenţi (în creștere cu 15%) în peste 45 de oraşe din ţară.

Anul acesta, Provident sărbătorește cinci ani de prezență pe piața locală și a anunțat că va dona cu această ocazie cel puțin 25.000 de euro către un program social stabilit prin intermediul voturilor clienților, agenților și angajaților săi.

Provident Financial România este parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF), care are 2,3 milioane de clienţi în cinci ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Mexic.

IPF a anunţat pentru primul semestru din 2011 un profit brut de peste 40 de milioane de euro, valoarea împrumuturilor emise la nivel de grup depăşind 461 de milioane de euro.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii