TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

Robotul Pepper a fost dotat cu o aplicatie MasterPass pentru a putea accepta platile cu cardul in restaurant

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-06-01 10:47

MasterCard a lansat prima aplicație comercială pentru robotul inteligent Pepper, dezvoltat de SoftBank Robotics, anunta MasterCard intr-un comunicat, in care mai precizeaza urmatoarele:

Aplicația are la bază platforma MasterPass, serviciul global de plăți digitale al MasterCard care conectează consumatorii și comercianții, și care permite efectuarea de plăți rapide, simple și sigure pe canale şi dispozitive variate. Restaurantele Pizza Hut din Asia sunt primul partener care colaborează cu MasterCard pentru a crea o experiență inovatoare a consumatorilor, prin interacţiunea cu Pepper.

Noua aplicație reprezintă un pas major înainte în dezvoltarea experiențelor comerciale conversaționale, extinzând capacitățile robotoului prin integrarea serviciilor de asistență clienți, acces la informații și vânzări, pentru o experienţă de cumpărare fluidă. Pizza Hut Asia va implementa în acest sens, până la sfârșitul anului 2016, un proiect pilot, permițându-le consumatorilor să comande cu ajutorul lui Pepper, dar și să dialogheze cu robotul inteligent.

“Așteptările consumatorilor de astăzi includ un serviciu personalizat, oferte adaptate nevoilor lor, precum și o experiență la cumpărare simplă și fluidă, atât în mediul fizic, cât şi online” a declarat Tobias Puehse, vice președinte în cadrul MasterCard Labs Asia Pacific. “Scopul aplicaţiei este de a oferi consumatorilor o experiență superioară, personalizată și memorabilă, prin combinarea inteligenței robotului Pepper cu experiența plăților digitale securizate furnizate de MasterPass.”

Un consumator va putea iniţia interacțiunea cu Pepper prin simpla întâmpinare a robotului și asocierea contului său MasterPass, fie prin intermediul pictogramei Pepper din cadrul portofelului digital, fie prin scanarea codului QR afișat pe tableta robotului. După conectarea la MasterPass, Pepper va putea asista posesorii de carduri, oferindu-i recomandări și oferte personalizate, informații suplimentare despre produse, precum și asistență pentru efectuarea checkout-ului și a plății produselor. Pepper va putea iniția, aproba și finaliza tranzacții, conectându-se la MasterPass prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi, tranzacția derulându-se securizat, în cadrul portofelului digital.

“Suntem încântaţi să îl primim pe Pepper în familia Pizza Hut” a spus Vipul Chawla, Managing Director al rețelei de restaurante Pizza Hut din Asia. “Simplitatea cu care consumatorii se pot conecta, pot interacționa şi tranzacţiona cu Pizza Hut reprezintă elementul cheie al călătoriei digitale transformaţionale a companiei noastre. Prin intermediul robotului inteligent Pepper dotat cu aplicaţia de plasare comenzi şi plăţi, clienții pot beneficia de experiențe personalizate atunci când realizează o comandă în magazinele noastre, pot reduce timpii de așteptare la casierii și se pot bucura de o experiență plăcută și fluidă.”

Aplicația a fost dezvoltata de echipa MasterCard Labs din Singapore, unul dintre cele opt centre de cercetare și dezvoltare ale companiei la nivel global. Aplicația Pepper se adaugă programelor MasterCard ce aduc funcționalități de plată oricărui accesoriu sau produs utilizat de consumatori – de la brățări fitness, frigidere și, mai nou, roboți. Integrarea cu Pepper are potențialul de a deschide noi orizonturi în retail, precum servicii de concierge sau cumpărături personalizate, posibilitatea de a plăti la raft sau de a cumpăra în magazin, dar a beneficia de livrarea produselor acasă. Aceleași funcționalități pot fi aplicate și în alte locaţii, precum hoteluri, bănci, aeroporturi și alte industrii ce presupun servicii de asistență a consumatorilor.

Aplicația a fost prezentată în cadrul evenimentului Pepper Partners Europe, găzduit de SoftBank Robotics Europe (parte a grupului SoftBank Robotics Holding), desfășurat la Paris, între 24 și 26 mai, 2016.

Taguri: MasterCard  transfer SEPA  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Problele de functionare a aplicatiei Revolut

Aplicatia Revolut a avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, conform reclamatiilor clientilor: "Aplicatia nu functioneaza. E pentru ultima oara cand imi tin toti banii in contul Revolut", conform unei postari pe pagina Facebook a Revolut. Banca a confirmat detalii

BCR lanseaza o noua varianta de plati cu numarul de telefon, o alternativa la Alias Pay

BCR lanseaza o noua varianta de plati doar cu telefonul, fara IBAN, cu cardurile Visa, o alternativa la platile tip AliasPay. Clientii persoane fizice ai BCR care au carduri Visa vor putea face plati, din aplicatia George, doar pe baza numarului de telefon, catre clientii altor banci din detalii

Banca Transilvania are un numar de telefon dedicat fraudelor online

Banca Transilvania pune la dispozitia clientilor un numar de telefon dedicat pentru fraudele online: 0264.308.055. Intr-o postare pe Facebook a bancii se arata: "În ultima perioadă, au crescut tot mai mult tentativele de fraudă și atacurile de phishing, iar metodele detalii

Burse la Transilvania Executive Education MBA

 Valoarea totală a burselor este de 19.000 de euro  Cursurile încep în 8 februarie 2025  Până acum, 220 de persoane au absolvit acest EMBA Banca Transilvania și detalii

 



 

Ultimele Comentarii