BANCI | Interviu

Robert Rekkers, BT: Ne-am propus sa crestem cota de piata pe segmentul cardurilor de credit

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-06-09 15:02

Banca Transilvania a primit trofeul „Banca Anului” pe piaţa cardurilor din România, acordat în cadrul Galei No-Cash, organizată în Bucureşti, pentru performanţele obţinute de BT în anul 2010.

Băncii Transilvania i-a fost decernat, de asemenea, premiul „Cel mai vândut card de debit” - pentru Visa Electron, primind şi distincţia „Premiera Anului”, alături de Western Union, pentru premiera mondială în ceea ce priveşte lansarea serviciului de transfer de bani la bancomat, anunta banca intr-un comunicat.

BT este în top 3 emitenţi de carduri din România, cu un portofoliu format din peste 1,8 milioane de carduri şi o cotă de piaţă de 15% în ceea ce priveşte mijloacele alternative de plată. Numărul tranzacţiilor efectuate cu cardurile Băncii Transilvania a crescut, în 2010, cu aproape 4 milioane, faţă de anul 2009.

Portofoliul BT cuprinde, de asemenea, aproape 20 de tipuri de carduri de credit şi de debit, dintre care 4 sunt co-branded, dezvoltate împreună cu parteneri ai băncii. Banca Transilvania are o reţea extinsă de acceptare, formată din peste 800 de bancomate şi aproximativ 15.500 de POS-uri.

Robert C. Rekkers, Director General în cadrul Băncii Transilvania, declară: “Premiul Banca Anului vine într-un moment-cheie pentru noi, exact pentru anul în care am împlinit 10 ani ca jucător activ pe piaţa cardurilor. Acest titlu demonstrează că avem o strategie adecvată, echipă performantă şi idei inspirate. Pentru 2011 ne-am propus să creştem cota de piaţă, în special pe segmentul cardurilor de credit, pentru a ne consolida poziţia de jucător de top”.

Pentru desemnarea Băncii Transilvania ca ”Bancă a Anului” pe piaţa cardurilor a fost analizată performanţa BT, în acest domeniu, pe baza a 7 criterii, printre care: numărul de carduri şi de conturi de card, produse şi servicii lansate, număr de tranzacţii realizate cu carduri ale Băncii Transilvania, reţea de bancomate şi de POS-uri etc. BT a fost nominalizată, de asemenea, şi la următoarele secţiuni: „Cea mai bună promovare” – pentru campania „Plăteşte-ţi cu cardul taxele şi impozitele locale”, respectiv „Cel mai de succes program co-branded” – pentru cardul co-branded Visa Gold BT – Rotary.

Focusul Băncii Transilvania, pentru 2011, este creşterea utilizării cardurilor la comercianţi, atât în ceea ce priveşte cardurile de credit, cât şi cele de debit. Pentru că beneficiile şi serviciile „ataşate” cardurilor sunt un element important atât în atragerea de noi clienţi, cât şi în vederea fidelizării celor existenţi, BT a lansat deja un proiect amplu de loialitate, programul Star BT, prin care clienţii persoane fizice beneficiază, pentru orice plată cu un card de credit BT - de puncte de loialitate care se acumulează, dar şi de rate fără dobândă - la comercianţii parteneri.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii