BANCI | Profil

Rezultate MasterCard in 2008: 195 milioane de noi carduri, 6,4 miliarde de tranzactii la comercianti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-02-07 19:35

MasterCard Incorporated a anunţat rezultatele financiare înregistrate pe trimestrul al patrulea şi pe întregul an 2008 în Europa. În ciuda condiţiilor economice dificile din cea de-a doua jumătate a anului, MasterCard Europe a reuşit să obţină creşteri, se arata intr-un comunicat al companiei.

Pentru întregul an 2008, regiunea Europei a raportat creşteri în ceea ce priveşte volumul brut al tranzacţiilor (15,5%), volumul de tranzacţii la comercianţi (15,7%), numărul de tranzacţii la comercianţi (13,2%) şi retragerile de numerar (10,5%), comparativ cu anul 2007. În 2008, posesorii de carduri europeni au făcut 6,4 miliarde de tranzacţii la comercianţi cu cardurile lor MasterCard, incluzând comerţul electronic.

Pentru al patrulea trimestru, Europa a raportat creşteri privind volumul brut al tranzacţiilor (8,3%), volumul de tranzacţii la comercianţi (7,6%), numărul de tranzacţii la comercianţi (8%), retragerile de numerar (7,4%) şi numărul de carduri emise (10,4%), comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2007.

Până la 31 decembrie 2008, instituţiile financiare partenere ale MasterCard au emis în Europa 195 de milioane de carduri MasterCard® (excluzând mărcile Maestro® şi Cirrus®). Posesorii de carduri au efectuat 1,6 miliarde de tranzacţii în al patrulea trimestru al anului 2008 şi au utilizat cardurile MasterCard în 8,3 milioane de locaţii de acceptare din regiune.

În plus, marca Maestro® se regăseşte pe mai mult de 313 milioane de carduri, în creştere cu 5,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007. În prezent, posesorii de carduri pot face cumpărături cu cardurile lor Maestro în 7,1 milioane de locaţii de acceptare ale comercianţilor din Europa.

Javier Perez, Preşedinte MasterCard Europe, a declarat: „Al patrulea trimestru a încheiat un nou an de creştere solidă pentru MasterCard Europe, ceea ce demonstrează valoarea reală pe care soluţiile noastre de plată o aduc atât instituţiilor financiare partenere, cât şi consumatorilor şi comercianţilor. În această perioadă economică instabilă, suntem decişi să continuăm procesul de trecere la plăţile electronice, care sunt mai eficiente şi mai sigure decât numerarul şi cecurile. Instrumentele de plată electronică oferă consumatorilor finali posibilitatea de a face economii şi un plus de control şi siguranţă.”

„Pentru MasterCard, acest lucru înseamnă că vom continua să oferim soluţii de plată inovatoare, cum sunt programele PayPass sau InControl şi platformele noastre globale de procesare. În acelaşi timp, vom continua să ne axăm pe furnizarea unor produse de ultimă generaţie – de credit, debit, prepaid şi pentru comerţ electronic. Prin intermediul mărcilor noastre globale – MasterCard şi Maestro – şi printr-o strategie care să răspundă nevoilor pieţelor locale, ne angajăm să le oferim tuturor acţionarilor şi beneficiarilor noştri o experienţă de plată pe măsura aşteptărilor lor” a continuat Preşedintele MasterCard.

„Din postura noastră de susţinători fermi ai proiectului SEPA (Single Euro Payments Area), ne bucurăm să vedem retailerii europeni şi consumatorii care, în ultimul an, au devenit conştienţi de avantajele plăţilor fără graniţă. Aflaţi în centrul comerţului, ne-am angajat să satisfacem diversele nevoi legate de plăţi ale celor peste 500 de milioane de europeni. Considerăm că abilitatea noastră de a acţiona inovator, rapid şi inteligent pe terenul oportunităţilor a fost cheia succesului în rândul instituţiilor financiare şi al comercianţilor din regiune” a concluzionat Javier Perez.

MasterCard Europe a avut numeroase realizări în acest trimestru

Primul an complet de existenţă a SEPA a adus o serie de realizări pentru MasterCard în Europa, în ceea ce priveşte instrumentele de debit. În cele douăsprezece luni care au urmat apariţiei pe pieţele interne a competiţiei pe segmentul de emitere şi procesare a instrumentelor de debit, MasterCard a dezvoltat baza sa de peste 300 de milioane de carduri de debit în Europa. Astfel, a câştigat noi pieţe, cum sunt cele din Germania, Finlanda, Portugalia şi Irlanda.

• MasterCard a sprijinit activ Barclaycard, cel mai mare emitent de carduri din Anglia, să integreze portofoliul de carduri Discover UK pe care l-a achiziţionat la începutul lui 2008, pentru a migra la cardurile MasterCard. Compania a contribuit decisiv la procesul de schimbare a portofoliului de carduri Barclaycard într-un timp scurt, în care s-a realizat şi o platformă de recompense pentru clienţi, care să ofere un plus de valoare acelui card. În plus, a iniţiat un nou parteneriat cu Departamentul de carduri comerciale al Barclaycard, astfel că în toamna anului 2008 a fost lansată prima propunere comercială Barclaycard MasterCard, adresată firmelor mici.

• MasterCard a semnat un parteneriat pe 5 ani cu Inditex, compania care deţine magazinele Zara. Parteneriatul are ca obiect un card de afinitate care oferă facilitatea de cash-back şi posibilitatea de a dona pentru anumite cauze umanitare de fiecare dată când posesorul de card efectuează o tranzacţie.

• Relaţiile dintre MasterCard şi comercianţii europeni au continuat să se consolideze, prin noi programe implementate de retaileri importanţi, cum sunt Tesco în Marea Britanie sau Auchan şi Intermarché în Franţa.

Inovaţie pentru clienţi şi consumatori

MasterCard Europe continuă să inoveze pentru clienţii şi consumatorii săi din această regiune. În domeniul contactless, a introdus programele sale PayPass™, bazate pe tehnologia Tap&Go™, în noi zone geografice şi în noi domenii, cum ar fi transportul în comun şi arenele sportive.

• În Marea Britanie, Barclaycard şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă pe acest segment prin emiterea a un milion de carduri MasterCard PayPass Barclaycard. În acelaşi timp, MasterCard, Royal Bank of Scotland şi Stagecoat au oferit pentru prima oară consumatorilor posibilitatea de a face plăţi de tip Tap&Go în afara Londrei. Ei au anunţat un program de un an pentru MasterCard® PayPass™ şi Maestro® PayPass™ în aproximativ 200 de autobuze din Liverpool, ce va începe în al doilea trimestru al anului 2009. Aceasta este prima dată când sunt utilizate carduri pentru a face plăţi contactless în transportul în comun din Marea Britanie. De asemenea, în Europa continentală, reţeaua de transport public din capitala franceză (RATP) a anunţat lansarea unui program PayPass împreună cu La Banque Postale.

• În Germania, BW Bank şi clubul de fotbal VfB Stuttgart au anunţat lansarea noului VfB Frankarte, un card de credit sau prepaid, care înglobează funcţionalitatea PayPass, şi care poate fi utilizat atât în interiorul stadionului clubului, cât şi în afara sa.

• Tehnologia contactless a continuat să se dezvolte în rândul comercianţilor europeni, prin intermediul unui program PayPass pentru studenţii Şcolii de Studii Economice din Varşovia (SGH) şi al unor noi locaţii de acceptare PayPass în cadrul magazinelor Zabka din Polonia. De asemenea, în România se derulează programele ING şi GarantiBank, împreună cu restaurantele de tip fast-food Burger King şi KFC. În Serbia, MasterCard s-a asociat cu Delta City Shopping Mall din Belgrad şi cu Banca Intesa pentru lansarea cardului-cadou Maestro PayPass, primul card-cadou de top şi primul card PayPass echipat cu tehnologia contactless din ţară.

MasterCard continuă să inoveze în domeniile riscului şi al siguranţei, prin intermediul celor două noi programe introduse la sfârşitul lui 2008. Primul oferă instituţiilor financiare europene posibilitatea autentificării avansate a cardului în interiorul standardului EMV, prin intermediul Advanced Authentification pentru programul Chip. Cel de-al doilea pune la dispoziţie comercianţilor online o platformă de securizare avansată a tranzacţiilor efectuate cu carduri Maestro (Maestro Advance Registration Programme). De la lansarea programului, în toamna anului trecut, s-au înrolat 3 mari retaileri din comerţul electronic: Amazon, I-Tunes şi Google Checkout.

Un nou program de carduri în Europa

În cel de-al patrulea trimestru al anului 2008, MasterCard Europe a continuat să aducă programe de carduri cu valoare adăugată pentru consumatorii europeni.

Noua ofertă premium a MasterCard adresată consumatorilor afluenţi din clasa de mijloc - World™ MasterCard s-a extins în regiune, Italia fiind prima piaţă din Europa continentală care pune la dispoziţie Cartaimpronta World MasterCard, prin intermediul Banca Popolare di Milano. Exemplul a fost repede urmat de BRD-Group Société Générale, care a devenit primul emitent de carduri din România pentru consumatorii cu venituri mari. Aceştia se pot bucura de servicii unice şi avantaje la comercianţi din toată lumea.
În Germania, BW Bank a lansat primul card MasterCard adresat femeilor, ce include servicii cum a fi asigurare împotriva anulărilor de călătorii, facilităţi de rezervări şi acorduri cu alte companii, pentru recompense avantajoase. Această premieră pe piaţa germană vine după lansări de succes ale unor carduri pentru doamne, cum au fost cel din Franţa cu La Bred în 2007 şi cel cu Société Générale în 2008.

Ministerul italian de Economie şi Bunăstare a lansat un nou proiect de card social cu MasterCard, pentru carduri prepaid emise de Poşta Italiană, ce vor fi distribuite unui număr de 1,3 milioane de cetăţeni, în 14.000 de oficii poştale din Italia.

Despre MasterCard Europe

MasterCard Europe administrează afacerea MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene, organizate administrativ în trei zone care includ Zona Unică de Plăţi Euro (SEPA), pieţele mature şi pieţele aflate în dezvoltare din Europa. Prin intermediul reţelei sale de birouri locale, MasterCard Europe înţelege şi vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienţilor din diferitele pieţe din Europa, permiţându-le să realizeze afaceri aşa cum îşi doresc.

Despre MasterCard Worldwide

MasterCard Worldwide promovează comerţul global, oferind un liant economic important între instituţii financiare, companii, posesori de carduri şi comercianţii din întreaga lume. În tripla sa calitate de francizor, procesator şi consilier, MasterCard dezvoltă şi implementează soluţii de plată, procesează peste 18 miliarde de tranzacţii anual şi oferă rapoarte ale industriei şi servicii de consultanţă instituţiilor financiare cliente şi comercianţilor. Prin intermediul familiei sale de mărci MasterCard®, Maestro® şi Cirrus®, MasterCard deserveşte consumatorii şi companiile din peste 210 ţări şi teritorii. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.mastercard.com.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, È™i Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. VarÈ™ovia – Sucursala BucureÈ™ti, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătoreÈ™te anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcÈ›ionat peste 500.000 de euro pentru susÈ›inerea diverselor proiecte de protecÈ›ie a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct È™i iStoma anunță un parteneriat prin care È™i-au propus să faciliteze accesul populaÈ›iei la servicii medicale, aÈ™a încât clienÈ›ii pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din È›ară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat È™i în al doilea trimestru performanÈ›a primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: EvoluÈ›ia pozitivă a fost susÈ›inută de creÈ™terea portofoliului de credite È™i creanÈ›e din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii