BANCI | Profil

RBS Romania prezinta rezultatele primei editii MoneySense

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-09-20 18:32

Lansat oficial în mai 2010, MoneySense este programul de educaţie financiară al RBS România, se arata intr-un comunicat al bancii.

Rezultatele programului înregistrate la sfârşitul lunii august numără peste 1800 de elevi şi 140 de studenţi beneficiari ai cursurilor şi workshop-urilor de educaţie financiară facilitate de RBS România, servicii de asistenţă gratuită legată de managementul financiar personal oferită în fiecare oraş în care banca este prezentă şi un număr impresionant, de peste 1 milion de accesări ale site-ul proiectului, www.rbsmoneysense.ro, toate acestea realizate în doar 3 luni de proiect.

MoneySense, programul de educaţie financiară al RBS România este destinat să ofere publicului larg o viziune clară asupra gestionării adecvate a bugetului personal şi asupra produselor şi serviciilor bancare. În acelaşi timp, reprezintă o iniţiativă de succes a grupului RBS, desfăşurându-se de peste 15 ani şi fiind unul dintre cele mai importante programe de acest tip din Marea Britanie şi Irlanda. În România are trei componente pentru adulţi, liceeni şi studenţi.

Oferirea de asistenţă şi educaţie financiară gratuită şi imparţială în sucursalele RBS România

Componenta pentru adulţi se adresează tuturor celor care sunt interesaţi să obţină asistenţă şi informaţii financiare. Astfel, aceştia pot solicita întâlniri cu reprezentanţii MoneySense în fiecare oraş în care banca are prezenţă, chiar fără a fi clienţi RBS România. 36 de angajaţi ai băncii au fost instruiţi şi pregătiţi în acest sens pentru a oferi informaţii şi asistenţă în mod imparţial şi gratuit în ceea ce priveşte administrarea finanţelor personale.

Materialele de informare, printre care broşura MoneySense, un ghid financiar despre administrarea finanţelor personale, au fost disponibile şi pe site-ul campaniei: www.rbsmoneysense.ro. Pagina programului a fost accesată în primele trei luni de 28.400 de vizitatori unici şi a înregistrat peste 1 milion de afişări.

Ore de educaţie financiară în licee

Componenta pentru liceeni s-a desfăşurat în parteneriat cu Fundaţia CREDE şi AIESEC România în 26 de licee din şapte oraşe din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Galaţi, Oradea, Piteşti şi Timişoara, în perioada aprilie-iunie 2010. Astfel peste 1800 de elevi şi peste 250 de studenţi au beneficiat de cursuri şi workshop-uri de educaţie financiară.

Cursurile au fost structurate pe patru teme: „Banca”, „Facem afaceri”, „Dosarul de credit” şi „Viaţa pe cont propriu” şi au inclus atât elemente teoretice, cât şi exerciţii practice. Cursurile au fost susţinute de 27 de profesori de liceu, de 15 angajaţi ai băncii în calitate de voluntari, cât şi de către 9 studenţi internaţionali AIESEC din Bulgaria, India, Georgia şi Polonia.

Educaţie financiară pentru studenţi

MoneySense s-a adresat atât studenţilor din cadrul facultăţilor cu profil economic - Academia de Studii Economice Bucureşti; cât şi studenţilor câtorva facultăţi cu profil non-economic: Facultatea de Litere, Facultatea de Limbi Străine, Facultatea de Arhitectură, Facultatea de Arte. Peste 100 de studenţi, viitori profesionişti în domenii ale industriilor creative, au beneficiat de o serie de workshop-uri susţinute de specialişti din domenii diferite: Matei Câlţia (Galeria Posibila), Hortensia Năstase (agenţia Lowe PR), Arh. Mario Kuibus (Re-Act Now Studio), Bogdan Alexandru-Stănescu (Editura Polirom). Aceştia au prezentat participanţilor aspectele financiare specifice industriilor creative, un subiect mai puţin abordat în timpul facultăţii, dar care se dovedeşte foarte util la finalizarea studiilor şi începerea vieţii profesionale.

Pentru studenţii din cadrul Academiei de Ştiinţe Economice Bucureşti, RBS România a continuat implementarea programului „Cultură şi etică bancară”, un curs dedicat promovării misiunii şi valorilor instituţiilor financiar-bancare. Acesta este înscris în curricula academică de şapte ani, fiind opţional şi oferind studenţilor participanţi credite transferabile.

„Programul MoneySense vine în întâmpinarea nevoii de educaţie financiară din România, care este încă la un nivel scăzut, conform statisticilor oficiale: un indicator în acest sens este procentul de alfabetizare financiară de doar 30%. RBS România mulţumeşte tuturor celor care au susţinut realizarea primei ediţii a programului: profesori, studenţi internaţionali, antreprenori cu renume şi angajaţi ai băncii, Fundaţiei CREDE şi asociaţiei AIESEC. RBS doreşte să ofere în continuare educaţie financiară şi în cadrul celei de-a doua ediţii a programului, în 2010-2011.” susţine Marijana Vasilescu, Director de Comunicare şi Marketing, RBS România.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii