BANCI | Profil

Raiffeisen Bank si-a facut site nou, cu chat in timp real

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-01-18 09:59

Raiffeisen Bank si-a lansat un nou site, cu un design la moda, cu fotografii pe toata pagina, text si sectiuni de dimensiuni mari, in care a introdus si noi sectiuni utile pentru clientii sai, precum un chat in timp real la care clientii pot pune diverse intrebari si obtin rapid raspuns.

Am testat astazi chat-ul si a fost OK: raspunsul l-am primit in doar cateva secunde. Astfel am aflat ca Raiffeisen nu acorda credite romanilor care lucreaza in strainatate. 

Dintre bancile mari romanesti (BCR, BRD, BT, UniCredit, CEC, ING), niciuna nu mai are o astfel de optiune, lansata in premiera pe piata bancara de catre micuta banca inovatoare Libra Internet Bank.

Chat-ul este extrem de util pentru clientii bancii mai ales in cazul reclamatiilor, un cuvant de negasit pe noul site Raiffeisen, ca de altfel si in cazul altor banci. Poate pentru ca bancherii au in continuare prejudecata ca reclamatiile le fac rau si le e rusine cu ele, in loc sa le exploateze cat mai bine pentru a-si imbunatati serviciile.

Totusi, aici trebuie sa dam Cezarului ce este al Cezarului: Raiffeisen este printre putinele banci care-si publica in raportul anual numarul reclamatiilor primite si a celor rezolvate.

Nu ar strica insa, ba chiar ar fi foarte util pentru toata lumea, ca Raiffeisen sa-si puna pe site si o sectiune speciala dedicata reclamatiilor. Mai ales ca stim ca nu sunt putine, de la Reclamatiibanci.ro.

Revenind la noul site Raiffeisen, acesta mai contine selectoare pentru diverse produse, cum ar fi cardurile de credit sau creditele, prin care banca ghideaza potentialul client sa-si aleaga produsul potrivit, in functie de o serie de elemente, precum nivelul venitului sau preferintele personale in privinta cumparaturilor, asigurarilor sau economisirii.

De asemenea, ca si pe site-urile altor banci, clientii pot aplica online pentru produse, prin inserarea unor date personale si de contact, urmand a fi contactati ulterior de reprezentantii bancii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii