RECLAMATII BANCI | Educatie financiara

Raiffeisen a aprobat plata cu cardul, desi am anuntat ca e frauda! Ce pot sa fac?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-02-14 06:13

„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.

Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.

Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?

Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).

De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?

Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.

Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.

Raspuns ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna, Raiffeisen ar fi trebuit sa blocheze tranzactia, dupa ce ati anuntat ca e vorba de o frauda, dat fiind ca nu dumneavoastra ati facut respectiva plata.

Raiffeisen spune ca nu poate stopa tranzactiile cu cardul, chiar daca este vorba de o suspiciune de frauda, ceea ce este foarte ciudat.

Iata raspunsul Raiffeisen, pe Facebook:

„Raiffeisen Bank este un intermediar intre client si comerciant, astfel banca nu poate influenta sau stopa tranzactiile efectuate prin intermediul cardului.

Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.

Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.https://www.raiffeisen.ro/…/in…/opinia-ta-conteaza/

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.Iti multumim!Echipa Raiffeisen Bank”.

De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la aceasta frauda.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam!

Taguri: Raiffeisen Bank  plati online  reclamatie banca  banca  Reclamatiibanci.ro  carduri de credit  carduri de debit  transfer bancar  plati  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Ferratum mi-a cesionat creditul si mi-a pus poprire fara instiintare. Este legal?

„Buna seara, Am luat un imprumut de 5000 lei de la ferratum bank si nu l am mai putut plati din cauza dobanzii foarte mari. Creditul a fost cesionat catre Svea nu am primit nicio instiintare sau somatie plata , am primit direct poprire salariu .In detalii

Am primit un telefon pentru actualizarea aplicatiei YOU BRD si am fost fraudat. Cum pot sa recuperez banii?

„Mi-a fost fraudat contul la BRD prin aplicația you brd. Am primit un telefon,crezând că este de la brd,să-mi actualizeze aplicația you brd, și în acest timp mi-au fost transferați din cont 88000 lei în doua tranzacții. După detalii

Ai codul PIN al cardului in telefon? Risti sa-ti pierzi banii!

Te-ai intrebat vreodata ce se intampla daca pierzi sau ti se fura cardul, iar odata cu el si portofelul sau telefonul, in care ai si codul PIN? Raspunsul, din pacate, este de rau augur. Risti sa pierzi banii de pe card, daca hotul gaseste PIN-ul in telefon si retrage banii de pe card, detalii

Finopro imi cere 17.500 de lei pentru un credit exigibil anticipat de 2.500 de lei la Credius! Ce pot sa fac?

„Buna ziua. Am si eu o problema. Acum un an de zile, am facut un credit de nevoi personale la Credius IFN. Acesta a fost in valoare de 2500 de lei ( din care 500 de lei taxa de analiza ) . Am platit cateva rate, dupa care am ramas fara serviciu, iar plata ratelor a devenit detalii

 



 

Ultimele Comentarii