BANCI | Interviu

Radu Ghetea, ARB: Nu putem verifica daca un buletin este sau nu fals

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-04-15 21:43

"Un proiect al ARB care se refera la consultarea de catre banci a bazei de date a Politiei pentru a identifica acele carti de identitate false este blocat. Avem surprinderea ca un asemenea proiect este pur si simplu refuzat de Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, pe motiv ca daca vine o persoana la ghiseu cu buletin fals si nu este clientul nostru nu am avea dreptul sa facem acest lucru. Noi vom continua sa solicitam", a declarat, intr-o conferinta de presa, presedintele Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), Radu Gratian Ghetea.

El a precizat ca ARB negociase deja cu furnizorul solutiei informatice si ajunsese la o solutie cu Ministerul Administratiei si Internelor pentru consultarea bazei de date.

Ghetea a precizat ca solutia informatica ar fi permis primirea unui raspuns doar de tipul "este autentic" sau "este fals".

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii