Procedura de administrare a reclamatiilor la BRD Groupe Societe Generale
Autor: Bancherul.ro
2019-12-12 13:17
Dragă client,
Îți mulțumim că ești alături de noi și ne cerem scuze dacă ceva nu a funcționat pe măsura așteptărilor tale în relația cu BRD-Groupe Société Générale.
Sesizarea ta este un gest foarte valoros pentru noi și ne îmbunătățește activitatea pe viitor. Practic, prin reclamația depusă ai contribuit la un viitor mai bun al interacțiunii dintre noi și promitem să nu te dezamăgim.
Vrem să remediem aspectele sesizate în cel mai scurt termen, așa că te invităm să iei legătura cu noi exact așa cum iți este mai ușor: telefon, e-mail, accesarea formularului adăugat pe site-ul instituțional al Băncii sau o scrisoare, astfel:
prin telefon, accesând serviciul MyBRD Contact la numerele de telefon +4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România),
sau pe e-mail la adresa mybrdcontact@brd.ro;
completând formularul disponibil pe site, în secțiunea Contact, alegând opțiunea Fac o reclamație;
în orice agenție / sucursală a BRD-Groupe Société Générale;
prin scrisoare la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.
Te rugăm, totodată, să ne comunici câteva date utile pentru a accelera o soluționare:
Datele tale de contact : nume complet, număr de telefon, adresă de e-mail, CNP/codulfiscal;
Descrierea nemulțumirii care să conțină informații relevante cu privire la produsul deținut / serviciul accesat, inclusiv, dacă este posibil, detalii privind sucursala vizitată, numele salariaților, etc;
Copii ale documentelor pe care le consideri importante în susținerea situației prezentate;
Dacă sesizarea este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat expres, este necesar să fie atașat și acesta.
Îți prezentăm pe scurt pașii pe care îi parcurge sesizarea ta:
1. Primirea sesizării, în urma căreia îți vom transmite un număr de înregistrare. În cazul în care vei dori, vei putea solicita oricând informații asupra stadiului de rezolvare a sesizării depuse de tine prin oricare din modalitățile de contact prezentate mai sus;
2. Analizarea sesizării, care va cuprinde:
a. investigarea problemei semnalate într-un mod obiectiv și responsabil și în conformitate cu legislația în vigoare;
b. identificarea erorilor care au condus la starea de fapt și implementarea rapidă a măsurilor necesare remedierii acestora;
3. Transmiterea răspunsului, care va conține rezultatul analizei, punctul de vedere oficial al Băncii, motivarea acestuia și măsurile care au fost sau urmează a fi luate cu privire la produsele / serviciile pe care le utilizezi.
Răspunsul va fi formulat în cel mai scurt timp, adecvat termenului legal aplicabil petițiilor la nivel național, de 30 de zile.
Dacă sesizarea ta are un nivel de complexitate foarte mare (necesită corespondență cu partenerii băncii, obținerea unor documente arhivate, etc), poate fi necesară o extindere a termenului maxim de analiză și răspuns, situație în care te vom informa din timp în acest sens.
Vor fi și cazuri în care soluția noastră să nu corespundă așteptărilor tale, de aceea te informăm că poți apela la procedurile extrajudiciare de soluționare a disputelor prin intermediul:
Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (București, Bd. Aviatorilor nr.72, sector 1, tel. 021.9551, www.anpc.gov.ro );
Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB - tel.021.9414, www.csalb.ro, București, Str. Sevastopol nr. 24, et.2, sector 1). Mai multe detalii poți consulta aici;
Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (București, Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, cu adresa de corespondență în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, fax: 021.659.60.51 sau 021.659.64.36, telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08, e-mail: office@salfin.ro, www.salfin.ro)
medierii, în temeiul Legii nr. 192/2006.
Totodată, ai și posibilitatea de a te adresa instanței judecătorești competente.
Iți reamintim să nu furnizezi niciodată informații de securitate (PIN, parola, coduri de securitate).
Cu onestitate,
Echipa BRD
Sursa: BRD.ro
Comentarii
George Pelteatoken
Buna ziua, Sunt posesor de card BRD de mai bine de 20 de ani.Pe acest card primesc salariul.Observ de la un timp ca va jucati cu nervii mei , in ceea ce priveste accesul la cont si la platile pe care vreau sa la fac prin brd net.Am facut greseala vietii mele si am contractat acest serviciu Token.Ori de cate ori vreau sa fac o plata se schimba cate ceva in modul in care am acces la cont.Este prea obositor si ma gandesc foarte serios sa renut la acest card si sa-mi mut salariul la alta banca.Deasemenea am un card brd finance.La fel ati facut si acolo.Inainte primeam pe mail extrasul de cont ,simplu.Il deschideam si vedeam cum stau lucrurile.Acum trebuie sa intru in conturile conturilor ca sa vad un banal extras de cont.Aveti ceva cu noi , clientii bancii? Daca da, atunci spuneti-ne si nu va mai deranjam!
Popusoi Elena
Reclamatii
Buna ziua, Am platit intretinerea 210 lei pentru apartamentul fiicei mele care locuieste in str.Prelungirea Ghencea ,nr94-100,BlA3,sc3ap106,et 10 sector 6 Bucuresti.Am rugat-o pe operatoarea Cristina-Iuliana de la sucursala DELFIN,Sos.Pantelimon258,bl47p ,,daca platesc intretinerea,sa scrie corect adresa proprietarului.Mi-a spus sa stau sa mai astep ca sa scrie o noua depunere numerar.M-a chemat dupa jumatate de ora si m-a mintit ca a vorbit cu administratorul al domiciliului de mai sus si ca este totul in regula.Ajung acasa ,sun adminstratorul si il intreb ,imi zice ca nu l-a sunat nimeni.Ajungea depunerea numerar la administrator si acesta nu stia a cui este aceasta plata.Iar luna viitoare ,desigur eram restanta,ca nu s-a platit intretinerea.O rog pe acesta persoana sa-mi dea un extras al depozitului bancar de la aceasta banca sa stiu situatia depozitului.Imi spune ca nu am nimic in depozit si ca daca vreau un extras trebuie sa platesc 3 euro ,mai imi spune ca am niste bani in contul simpozion.Am ramas stupefiata,sa fac atac de cord,ca nu mai am banii.Apare un colec de-al acestei persoane si imi spune sa ma potolesc si imi da extrasul pentru depozit.Va rog sa luati in considerare aceasta plangere si sa-mi raspundeti la ea.Daca se lucreaza cu asemenea persoane care sunt lipsite de profesionalism ,imi retrag depozitul de la banca dvs si tot ceea ce mai detin in cont la dvs,actionand bineinteles mai departe. Putem sa fac un atac de cord pe loc si sa mai si platesc 3 euro ca sa verific depozitul,in afara de faptul ca m-a mintit ca a vorbit cu administratorul . Va multumesc Elena Popusoi
Pana Veronica
Relatii clienti-bataie de joc!
Am apelat serviciul relatii clienti, am asteptat cate 20 minute si mi s a inchis telefonul in nas dupa ce mi s a raspuns la telefon! Atata nesimtire si lipsa de profesionalism n am intalnit la nicio alta companie! Angajati niste pusti obraznici si fara respect fata de client. Cred ca doar obligati de împrejurări, oamenii mai apeleaza la serviciile voastre.
Zaharia vasile
Nemultumit de serviciile BRD
BRD Delfinariu Constanta Personal insuficient, se sta la rand pentru ghiseu zeci de minute, se opereaza la acelasi ghiseu si persoane fizice si juridice, ceea ce mareste timpul de asteptare pentru persoane fizice, din 3 ghisee se lucreaza numai la unul, nu sunt locuri de parcare si nici nu se gasesc in apropiere, zona fiind foarte aglomerata, in concluzie multe motive de a transfera conturile la alta banca.
Iulica
Nesimtire
Sunt niste nesimtiti mie mi a blocat cardul fara sa fiu anuntata
Iordache Aurelian
Nemultumit de serviciile BRD
De trei zile sun pentru activarea serviciilor la distanta prin aplicatia mobila ,de trei zile primesc raspuns ,,analizam situatia in cel mai scurt timp si revenim cu un raspuns ,va contactam telefonic ,, ,doar promisiuni , servicii jalnice ,experienta de nota doi .Nu este prima data cand sunt total dezamagit de BRD, am stat 2 ore sa actualizez datele personale si sa platesc 17 euro pentru o datorie la un card inchis cu ani in urma . Am lasat pe card 300 ron ,dupa un an a mai trebuit sa platesc inca 100 si ceva ....bataie de joc ,servicii de mana a doua , lipsa de respect fata de clientii personali . Sfatul meu ... Gasiti o banca serioasa ,stati departe de BRD !
Logigan CRISTIN
Revlamatie
Am trimis la bancă SOCIETE GENERALE peste 300euro, pentru anprumut de 3000euro, am anulat anprumutul iar acum ami spune că banii mei nu mi mai dă anapoi.Astept raspuns.
Campean
Reclamatie
Doresc sa fac refinantarea creditelor și sunt refuzata deoarece am cerut amânarea ratelor pe o perolioada de pandemie care și acum continua. Biroul de Credite nu interzice aprobarea creditelor de refinantare, banca hatareste dacă se aproba creditul sau nu. Banca pune vina pe Instituția Biroul de Credite. Când completez formularul onlayn și sunt sunat de reprezentanți BRD este totul ok, când ma prezint la banca din orașuleu Nu Se Poate. Biroul de credite nu da voie. Nu este asa Banca poate sa aprobe, ca amânarea ratelor nu este egal cu rău atnic sau întârzieri. Va rog sa ma ajutați sa pot sa beneficiez de un credit de refinanțare. Va mulțumesc.
iacobut lucica
in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata
am primit un sms in care mi se spune in legatura cu amanarea creditului mi s=a dat un nr de telefon la care am introdus tot ce mi s-a cerut an nastere etc si mi se spune ca nu ma identifica cum , ce se intampla
iacobut lucica
in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata
am primit un sms in caremi se spune sa sun daca mai am probleme ,am, dar am sunat la nr de telefon care mi s_a dat si spune ca nu ma identifica trebuie sa vorbim dar nu reusesc
Păun Alina
Credit
Bună ziua! Am făcut refinanțare la brd în luna august! Abia în luna octombrie banii au fost virați în contul unde aveam primul credit în curs! Asta după zeci de drumuri între bănci și 2 ordine de plata facute! Colega de la Brd Rădulescu Cristiana mi a spus ca rata la brd se face în momentul închiderii primului credit! Bun... În octombrie plătesc prima rata după închidere... Acum primesc telefon de la voi ca am o restanta de plata și sunt în baza de date!! Este posibil asa ceva??? Din cauza colegei care nu știe sa dea explicații... Aștept un răspuns din partea dumneavoastră urgent
cumpatescu maria
intrebare
Pe 21dec.2020 am intrat in agentia brd din iasi-str.Socola nr.1 sa achit o factura la robot.Dintr-o greseala nu mi-a mai primit toti banii si am avut nevoie de ajutor.Angajatele au motivat ca sunt ocupate,am inteles si am asteptat dar cred ca a fost doar o distractie pentru angajate care au avut timp sa iasa sa faca ordine cu cei care asteptau afara,sa pofteasca noi clienti si mie sa-mi raspunda cu aceeasi amabilitate ca este ocupata. Dura 5 secunde indrumarea pentru mine.Intrebarea mea este daca au interdictie sa fie amabile sau varsta mea le-a deranjat (74 ani).Nu m-a deranjat ca am asteptat 15 minute,timp in care m-am milogit cand la una cand la alta.M-a deranjat ca amabilitatea a ajuns sa coste.
Trifu Victor
Reclamatie
Buna ziua, De oua zile nu pot folosi serviciu mybrd.net si sunt informat ca am contractul reziliat!! Ce faceti mai bancherilor? va jucati cu banii, nervii si timpul nostru? De ce nu suntem informati ca nu mai aveti sistemul functional sau ca vreti doar sa ne luati banii pentru servicii, iar transparenta cu BRD ul esate zero? Am sunat seful Agentiiei Crangasi si nu mi-a dat macar un mesaj sa vada ce se intampla! De cand a fost inlocuita noua conducere la aceasta agentie, nu se poate comunica cu seful telefonic ca are probabil un statut de secretar de stat! Rog conducerea BRD ului sa investeasca in sistemul informatic, ca sa fie mau flexibil cel putin cu persoanele juridice in privinta tranzactiilor care sa se faca in timp real chiar si dupa ora 15 si ori de cate ori este nevoie sa faci operatiuni bancare.
CAPATINA
Pentru o simplă alin de cont am stat 43 min la usa
De ce cu publicul lucreze o singură persoană, unul din ghișee a stat ocupat mai mult de 35 min fără a interveni nimeni. Chiar trebuie să ne pierdem vremea sub ochii indiferenți ai angajaților în acest moment încă nu am terminat problemă deci mai am de stat.
Munteanu
Reclamatii
Azi în jurul orei 12-13 am intrat in agenția brd de pe strada gării iasi fata în fața cu mcdonald pentru niste informatii privind un credit,doamna/domnisoara care era la birou nu avea pe absolut nimeni si nici în institutie nu era nici o persoană, în momentul în care i-am zis pt ce am venit ia mă întrebat dacă am programare ,eu i-am zis ca nu am ,ia mia zis ca fara programare nu am ce cauta la ia si iam zis ca am vazut ca ieste liberă si vreau niste informatii ca nu durează mult si ia pe un ton răstit mia zis sa ies afara.mam simțit umilită în ultimul hal de comportamentul iei.asa se comporta angajații brd cu clientii???au dreptul asta?
Tatariu Adriana
Aroganta unei angajate
In data de 19.03.2021, orele 12.20, intru in sucursala BRD, Calea Radnei din Arad, jud.Arad. Imi dezinfectez mainile si ma asez pe semnul de distantare de pe podea, in spatele singurului client din sucursala. Sunt poftita la modul arogant de catre o angajata sa ies afara si sa astept sa paraseasca incinta singurul client. Ma conformez. Intru din nou, efectuez o operatiune de schimb valutar, iar dupa ce i-am solicitat doamnei numele in scopul sesizarii situatiei, aceasta la modul la fel de arogant imi raspunde ,,va scriu, sau tineti minte?,, Este vorba despre Rapan Alina Melinda. Banuiesc ca exista camere de supraveghere in interior care pot confirma cele spuse de mine. Acest fapt a fost sesizat si telefonic, primind numarul de inregistrare 3566816.
Ghica sorina
Reclamatie
Nu stiu daca cineva citeste aceasta reclamatie, dar este INADMISIBIL CA ALOCATIA COPIIILOR SA INTARZIE ATATEA ZILE !! Dupa ce ca sunt un mizilic de bani, amanati si plata acestora! Sa va fie rusine !
traian ene
nesolutionare sesizare
in urma cu aprox o luna si jumatate, sotiei mele, daniela ene i s/a sustras de pe cardul de salariu o anumita suma de bani , in jur de 700 euro , din vina exclusiv a bancii fiind o bresa de securitate in sistem si desi am solicitat restituirea sumei, nu am primit nici suma de bani evident, dar nici un raspuns la cele sesizate. Cum isi imagineaza ca traieste cineva fara bani, in sitjuatia cand este angajat si salariul reprezinta singurul venit . Este total de neinteleasa atitudinea bancii cand nu se inapoiaza banii pierduti din vina acesteia
Tanase Lucica
Bancomate infecte!
Bancomate infecte, unul din ele in incinta Smithfield Timișoara (zona Freidorf)se urca păianjeni pe tine și se lipesc degetele de tastatura,monitorul uns. Nu se vede nimic! Poate sesizați si trimiteti pe cineva sa le curețe !
ionescu teodor
1 LEU
Azi am fost chemat de urgenta la sucursala faberom sa platesc o restanta de 1 LEU
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Mioc Alin
Către BRD
Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Astăzi când am mers sa îl ridic după ce am așteptat aproximativ o ora în fata bănci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în bancă pe motiv ca nu rămâne după program ca să își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat
Vasile Coman - Bancherul.ro
reclamatie BRD
Stimate domnule Mioc, am transmis la BRD reclamatia dumneavoastra, ramane sa vedem care este raspunsul bancii.
AIOJI TIMEA KINGA
SESIZARE
VA TRIMIT ADRESA PTR SISTAREA OPRIRII PE CONTUL MEU
Niculae robert cristian
Atitudine dezamagitoare a unor angajati din brd baneasa.
Buna ziua. In incercarea de a face cateva plati urgent (neprogramate) am ajuns la brd baneasa. Din clipa cand am intrat atitudinea angajatelor lasa de dorit. Am incercat sa le spun ca vreau sa fac cateva plati,raspunsul lor scurt fara sa astepte ce am de spus a fost ca nu au caserie. Eu avand banii in cont. Dupa lungi discutii am scris op-ul Dupa care a urmat o serie de discutii de genul (sa mai scriu incaodata op-ul ca nu se vede bine pixul, sa il mai accentuez, ca semnatura nu este ce trebuie. Ca ci-ul meu nu se vede clar, specimenul de semnatura are o liniuta mai accentuata. Asa am stat 30 min irosite. Poate si din simplu fapt ca nu eram imbracat la 4 ace. Si plata era substantiala. Multumesc anticipat si daca se poate un raspuns la reclamatie oe e-mail
Cristescu Iulia
Rascumparare UF Simfonia
In data de 25.02.2022 am depus Cerere rascumparare UF Simfonia. Conform contractului acestea trebuiau rascumparate la valoarea din ziua depunerii cererii. Banii au fost virati in cont in data de 28.02.2022 la valoarea din data de 28.02. Valoarea UF de fond din data de 28.02 aferenta UF a fost mai mica cu 481,37 lei ca cea din 25.02.2022. As vrea sa stiu de ce nu se respecta clauzele contractuale privind rascumparea UF Simfonia.
Teodorescu Corina
Depunere Euro în contul propriu
Bună ziua, Sunt client al BRD al sucursalei Smârdan Pitesti pe strada Craiovei. Azi am fost sa fac o depunere în contul personal de euro.Am fost refuzata precum anul mentionat pe bacnota mai exact 2002 si ca le este interzis sa primeasca bacnote din acest an spunea o angajata. Am mers la directoare care avea biroul vis a vis și a întrebat-o pe angajata care este problema? Apoi Directoarea a repetat spusele d-nei Simona angajata trimițând ma la BCR.Eu am explicat ca nu sunt clienta BCR ci BRD. Cumva au expirat bancnotele euro din 2002 si nu au valabilitate în 2022? Simt ca îmi pierd admirația pentru aceasta atitudine dezgustătoare.Cred ca le lipsesc sancțiunile în cazul în care salariile le sunt plătite în întregime.Sunt convinsa ca dacă aceasta atitudine este des întâlnită de clienții BRD vor fi dezgustați.Deci mare atenție pentru conducerea BRD. Nu uitați ca BRD este o banca franceza și pe teritoritoriul României functionati cu ajutorul clienților.Va primiți salariile corespunzător stand pe scaune la căldură 8 ore. Ar fi frumos și respectuos sa tratați clienții cu maximul bunului simt și operațiunile necesare fiecăruia sa funcționeze în timp real. Respectați și permiteți sa va respectam! Gândiți va la simplul fapt ca nu va mai exista acel scaun care va tina pe poziție și lăsați codul bunelor maniere sa își spună ultimul cuvânt. Altfel omenirea va avea de suferit din cauza multora ca dvs.si clienții se vor mahnii într-atât încât sa se închidă sucursalele și sa rămâneți pe dinafara.
L Gabi
Lipsa personal la operatiuni in numerar
La sucursala brd timisoara ( continental), zilnic astepti la coada la operatiuniile in numerar , retragere, depunere ,etc
L Gabi
Lipsa personal la operatiuni in numerar
La sucursala brd timisoara ( continental), zilnic astepti la coada la operatiuniile in numerar , retragere, depunere ,etc
Danuta Sofroni
Defectiune atm braila
Reclama faptul că atm-ul de pe str.Galati in Brăila este un dezastru întrucât atunci când este soare nu se vede nimic pe ecran astfel ca trebuie sa vîi noaptea sa scoți bani și pus ca se defectează f. Des .De ex.azi 17 aug 2022 ora 14 soția mea a vrut să scoată niste bani si nu a putut ca era defect și plus ca din cauza soarelui f.puternic nu se vedea nimic pe ecran astfel ca A RENUNTAT.Cam asa respectați dvs clientii cate îi puneți sa alerge prin oraș să-și scoată proprii bani. IN ACEST SENS MA VOI ADRESA SI PROTECTIEI CONSUMATORILOR PT. A INDREPTA PUTIN SITUATIA.SAU PROBAVIL VOI RENUNTA LA CARDUL BRD.
Dalia
Reclamatie ATM MEREU DEFECT Craiova
De luni de zile ATM-ul pentru depuneri din Craiova de la banca BRD de pe Bulevardul Dacia Nr. 136 are probleme. Pana acum apareau erori si era imposibil sa se poata depune banii in contul propriu in ziua respectiva, ba chiar nici in urmaroarele zile, fiindaca nu se deranja nimeni sa il repare in timp util. Astazi ATM-ul este complet nefunctional. NU este posibil ca de luni de zile sa aiba mereu probleme si sa nu se sesizeze nimeni sa il repare o data si pentru totdeauna ori sa il inlocuiasca cu unul nou si functional!!!!! Este o bataie de joc la adresa clientilor. Nu exagerez cand zic ca 9 din 10 randuri cand ma duc la banca respectiva, ATM-ul sa fie strical, este INACCEPTABIL.
Vasile Pop Coman - jurnalist Bancherul.ro
atm brd defect
Am transmis la BRD sesizarea dumneavoastra privind ATM-ul defect din Craiova si voi publica aici raspunsul bancii.
Cornea Nicolae
Nemulțumirea Mea
Aveți niște servicii mobile extraordinar de proaste. Cât de curând o să rup contractul cu banca voastră.
Popovici Emilia
estras de cont in format electronic.
nu pot sà mà inregistrez pentru a avea un estras de cont in format electronic. am numai nr. mobil stràin. BRD functioneazà duar cu Nr. mobile romanesti?. Dupà o orà am renuntat.
Vasile Pop Coman - Bancherul.ro
extras de cont BRD
Aplicatia YOU BRD functioneaza si pe numere de telefon straine. "Doar din aplicația YOU Web (pentru laptop sau desktop), ai posibilitatea de a-ți descărca GRATUIT extrasele de cont (doar în format PDF), pentru oricare dintre conturile pe care le deții, pe o perioadă de până la 12 luni. Pe YOU Mobile/Web însă ai posibilitatea de a vizualiza o listă a tranzacțiilor realizate pe o perioadă de până la 13 luni", conform informatiilor publicate de BRD.
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale
Ce pot sa fac daca mi-a crescut dobanda la un credit BRD?
BRD a publicat pe site o informare privind solutiile oferite clientilor ale caror rate la credite au crescut din cauza dobanzii variabile: Sfaturi financiare Soluții BRD în cazul în care ai un credit cu dobândă detalii
Aplicatia YOU BRD, indisponibila timp de 2 ore
Aplicatia YOU BRD va fi indisponibila timp de 2 ore in aceasta seara, timp in care banca va derula o operatiune de mententanta, a anuntat BRD: "În această seară, timp de două ore, între 22:00 și 00:00, vom desfășura o operațiune de mentenanță informatică. detalii
Cum imi mut contul de la BRD la alta banca?
Informatiile publicate de BRD privind procedura de mutare a unui cont la o alta banca: Serviciul de Schimbare Conturi Ghid privind transferul relaţiilor de cont curent destinat clienţilor Persoane Fizice Acest detalii
BRD anunta lucrari de mentenanta la aplicatia YOU
BRD anunta lucrari de mentenanta la aplicatia YOU: "Te informăm că în data de 02.02.2023, în intervalul 22:00 - 23:30, vor avea loc lucrări de mentenanță în urma cărora serviciul YOU BRD va fi indisponibil. Înregistrarea în YOU detalii
- Aplicatia YOU BRD nu va functiona in perioada 18-20 noiembrie
- Cum se poate trimite o alerta confidentiala la BRD
- Nu functioneaza aplicatiile BRD
- Termeni si conditii privind actualizarea datelor online la BRD
- Cum se face amanarea ratelor la BRD
- Cum se face o reclamatie la BRD
- Dobanzile la depozitele BRD cresc la 6%
- Comisioane noi la BRD, din luna iulie 2022
- BRD - Groupe Société Générale devine membru asociat ARIR
- BRD, recomandari de securitate pentru clienti
Profil de Bancher
-
Sorin Serban, Vicepresedinte Restructurari si Recuperare Credite
Volksbank
24 Februarie 2012 – Sorin Şerban a fost ... vezi profil
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, aproape 18 miliarde euro după primele opt luni
- Deficitul contului curent, peste 9 miliarde euro pe primele cinci luni
- Deficitul contului curent, 6,6 miliarde euro după prima treime a anului
- Deficitul contului curent pe T1, aproape 4 miliarde euro
- Deficitul contului curent după primele două luni, mai mare cu 25%
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza
- Platile instant, posibile la 13 banci
- Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
Analize economice
- România, pe locul 16 din 27 de state membre ca pondere a datoriei publice în PIB
- România, tot prima în UE la inflația anuală, dar decalajul s-a redus
- Exporturile lunare în august, la cel mai redus nivel din ultimul an
- Inflația anuală a scăzut la 4,62%
- Comerțul cu amănuntul, +7,3% cumulat pe primele 8 luni
Ministerul Finantelor
- Datoria publică, 51,4% din PIB la mijlocul anului
- Deficit bugetar de 3,6% din PIB după prima jumătate a anului
- Deficit bugetar de 3,4% din PIB după primele cinci luni ale anului
- Deficit bugetar îngrijorător după prima treime a anului
- Deficitul bugetar, -2,06% din PIB pe primul trimestru al anului
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- ANPC pierde un proces cu Intesa si ARB privind modul de calcul al ratelor la credite
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
Stiri economice
- Datoria publică, 52,7% din PIB la finele lunii august 2024
- -5,44% din PIB, deficit bugetar înaintea ultimului trimestru din 2024
- Prețurile industriale - scădere în august dar indicele anual a continuat să crească
- România, pe locul 4 în UE la scăderea prețurilor agricole
- Industria prelucrătoare, evoluție neconvingătoare pe luna iulie 2024
Statistici
- România, pe locul trei în UE la creșterea costului muncii în T2 2024
- Cheltuielile cu pensiile - România, pe locul 19 în UE ca pondere în PIB
- Dobanda din Cehia a crescut cu 7 puncte intr-un singur an
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Producția industrială, în scădere semnificativă
- Pensia reală, în creștere cu 8,7% pe luna august 2024
- Avansul PIB pe T1 2024, majorat la +0,5%
- Industria prelucrătoare a trecut pe plus în aprilie 2024
- Deficitul comercial, în creștere de la o lună la alta
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
Bancnote vechi
Numar de ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii
-
Schimbare numar telefon Raiffeisen
Puteti schimba numarul de telefon la Raiffeisen din aplicatia Smart Mobile/Raiffeisen Online, ... detalii
-
Vreau sa schimb nr de telefon
Cum pot schimba nr.de telefon ... detalii
-
Eroare aplicație
Am avut ora și data din setările telefonului date pe manual și nu se deschidea BT Pay, în ... detalii