BANCI | Ultima Ora

Probleme la Raiffeisen cu functionarea aplicatiilor de online banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-07 17:17

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online nu au functionat astazi pe parcursul catorva ore.

De asemenea, clientii Raiffeisen nu au putut utiliza nici bancomatele pentru depunerea de numerar si nu au primit PIN-ul prin SMS.

Iata anuntul publicat de Raiffeisen, pe Facebook, in jurul orei 13:

"Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.

De asemenea, nu se poate depune numerar la MFM, nu se primește PIN prin SMS.

Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația. Estimăm că rezolvarea incidentului va dura 2 ore.

[UPDATE] 14:25

✅ Aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online sunt din nou disponibile începând cu ora 14:15.
✅ Depunerea de numerar la MFM- disponibilă începând cu ora 14:00
✅ Transmiterea SMS către clienți - disponibilă începând cu ora 14:00

In prezent, pe site-ul Raiffeisen.ro, la sectiunea disponibilitatea serviciilor, toate serviciile bancii apar ca fiind functionale.

Clientii Raiffeisen se plang ca problemele sunt frecvente

Clientii Raiffeisen Bank se plang ca au prea des probleme cu utilizarea aplicatiilor online sau cu cardurile bancii:

"Mai bine ne anuntati doar cand functioneaza...ca sa nu mai avem surprize."

"Tot in ziua de salariu va pica sistemu´."

"Raiffeisen Bank Romania, dar asta se intampla cel putin saptamanal, daca nu cu o regularitate mai mare si va spun din experienta mea."

"Foarte des. Ma gandesc sa plec de la Raiffeisen Bank."

"Cam des pica sistemul."

"De ieri e picat sistemul."

"Faceti sa mearga lucrurile normal si sa nu avem probleme. Au fost destule cu noul sisitem de accesare on line ! O luam de la capat ?? Foarte frustrant!"

 

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



Profil de Bancher

Toate Profilele

 

Ultimele Comentarii