Protectia Consumatorilor | Ultima Ora

Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la POS-urile magazinelor: clientilor li s-au luat banii din conturi de doua ori (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-11-20 16:31

Clientii Raiffeisen se plang ca astazi au avut probleme in utilizarea cardurilor de debit la POS-urile magazinelor.

"Azi dimineata nu mergea tranzactionarea cu cardul de debit Raiffeisen la POS alte banci", s-a plans un client al bancii, pe Facebook.

"S-au facut cumparaturi la Kaufland, cont blocat si a fost retrasa aceeasi suma de doua ori! Plus ca operatorii telefonici sunt toti ocupati (o jumatate de ora pierduta fara a raspunde nimeni). Oare ce parere ar avea Protectia Consumatorilor???" a intrebat un client Raiffeisen.

"Mie mi-au luat banii de patru ori", s-a plans un alt client Raiffeisen.

"Si dupa un telefon abia mi-am recuperat 2 si au zis ca in 30 de minute restul. Au trecut deja 7 ore si din nou stau la telefon sa intru cu operatorul. Cred ca e nevoie de o plangere pe langa Protectia Consumatorilor si de o plangere la politie pentru furt", a adaugat clientul Raiffeisen.

"Raspuns dupa 2 x 40 de minute de asteptat: facem o sesizare care dureaza 30 de zile. Deci bani blocati minim 30 de zile", a adaugat clientul bancii.

Raiffeisen nu a raspuns clientilor si nici nu a postat vreun anunt privind incidentul. In schimb, banca a anuntat, in jurul orei 15, ca in noaptea de sambata, 21 noiembrie, spre duminica, 22 noiembrie, va derula o mentenanta la tranzactiile cu cardul online si la comercianti (POS).

Pe site-ul Raiffeisen.ro, cele doua servicii figureaza in prezent ca fiind functionale.

ACTUALIZARE

In 22.11.2020, un client Raiffeisen s-a plans ca banca i-a luat banii din cont, desi nu a putut plati cu cardul, si nici pana in prezent nu i-a primit inapoi:

"Cand imi bagati inapoi in cont banii pe care mi i-ati luat din cont pe data de 20, cand ati avut probleme cu POS-urile? V-a luat trei minute sa-mi luati banii din cont pe 2 tranzactii esuate. Acum, ce facem?"

Raiffeisen nu i-a raspuns clientului.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  reclamatie banca  banca  Protectia Consumatorului  carduri de debit  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii