BANCI | Ultima Ora

Platile contactless cu cardul la metru si in autobuzele din Sibiu au crescut cu 300%

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-11-21 11:44

Promotiile derulate de MasterCard pentru stimularea platilor contactless cu cardul la metroul din Bucuresti si in transportul in comun din Sibiu au avut ca efect cresterea cu 300% a numarului acetor tranzactii, anunta MasterCard.

Comunicat de presa MasterCard:

De 3 ori mai multe tranzactii contactless cu
MasterCard PayPass si Maestro PayPass
la metrou si in autobuzele din Sibiu, in primele 6 saptamani de campanie


Ca urmare a rezultatelor foarte bune, campaniile desfasurate de MasterCard se prelungesc pana la 31 decembrie 2012
A treia initiativa de acest gen se desfasoara in hipermarketurile Carrefour din intreaga tara
Promotiile sunt valabile pentru platile facute cu dispozitivele si cardurile bancare emise sub licenta MasterCard PayPass si Maestro PayPass

Bucuresti, 21 noiembrie 2012 – Rezultatele campaniilor derulate in toamna aceasta de MasterCard, tintind incurajarea utilizarii cardurilor contactless, au depasit asteptarile organizatorilor. Lansate in parteneriat cu doi importanti operatori de transport in comun - Metrorex si Tursib - initiativele au generat o crestere de 300% a numarului de tranzactii cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass, in comparatie cu perioada anterioara. Datorita succesului inregistrat, campaniile se prelungesc pana la sfarsitul anului.

„Timp de doua luni, pretul promotional la calatoriile cu mijloacele de transport in comun, alaturi de accesul mai simplu si mai rapid, a devenit cel mai bun argument pentru a familiariza bucurestenii si sibienii, dar si vizitatorii acestor orase, cu modalitatile inovatoare de plata, ale caror avantaje in materie de confort si simplitate nu pot fi contestate”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe.

„Sa poti intra la metrou dintr-o miscare, platind direct cu cardul bancar la poarta de acces – cred ca aceasta este definitia unei plati moderne, care iti poate usura cu adevarat viata. De aceea, ne-am dorit sa continuam initiativa si in luna decembrie, cand aglomeratia din trafic, sau pur si simplu dorinta de a nu avea nicio grija, ne determina pe multi sa alegem transportul in comun”, continua acesta.

In Bucuresti, pretul unei intrari la metrou este de 1,4 RON, redus de la 2 RON, tariful integral practicat de Metrorex. Si calatoriile platite rapid in autobuzele din Sibiu vin la pachet cu un pret promotional de 0,89 RON, redus de la 1.5 RON, tariful integral practicat de Tursib.

„La Sibiu, aceasta solutie de plata permite achizitionarea biletului direct din autobuz, cand calatorul se afla deja in drum catre destinatie. Este cel mai convenabil mod posibil, fapt confirmat si de cresterea substantiala a celor ce aleg sa plateasca astfel”, adauga Gabriel Ghita.

In paralel cu initiativele derulate alaturi de cei doi operatori de transport in comun, pana la sfarsitul anului, MasterCard recompenseaza posesorii de carduri MasterCard PayPass si Maestro PayPass, clienti ai celor 24 de hipermarketuri Carrefour, din toata tara. La fiecare tranzactie contactless, acestia primesc pe loc o doza de Coca-Cola Zero de 330 ml.

Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, prin apropierea cardurilor de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati in valoare mai mica de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii