BANCI | Profil

OTP Bank a dat startul unui concurs in cadrul campaniei Business Kombat

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-06-17 11:57

Începând cu data de 7 iunie, OTP Bank România a dat startul unui concurs, parte a Business Kombat, campanie adresată IMM-urilor, anunta banca.

Concursul durează 13 săptămâni, iar pentru a participa, cei interesaţi sunt invitaţi să acceseze website-ul campaniei, www.business-kombat.ro şi să se înregistreze, prin completarea câmpurilor obligatorii.

Concursul se înscrie în linia de promovare a campaniei – afacerile sunt ca un război continuu – şi pune accent pe spiritul de echipă, componentă principală în menţinerea unui business de succes. Concurenţii trebuie să parcurgă şase etape, echivalente a şase grade, în funcţie de care vor fi acordate premiile.
La final, OTP Bank va organiza evenimentul „Marea Confruntare OTP Bank Business Kombat”, constând într-un concurs de laser tag între 16 echipe, fiecare a câte 4 jucători.

Organizatorii pun la dispoziţie trei categorii de premii:
• Premii săptămânale: 5 memory stickuri USB, 7 lanterne şi 10 porturi USB/ săptămână;
• Premii lunare: 3 laptopuri DELL MINI 10, 5 aparate foto digitale FUJIFILM cu filmare HD şi 10 binocluri PENTAX/ lună şi
• Premii în bani, în valoare totală de 8000 de euro, ce vor fi acordate la ”Marea Confruntare”.

Dincolo de premiile atractive, concursul oferă o activitate antrenantă, amuzantă şi relaxantă. Extragerea câştigătorilor se realizează în mod electronic, numele acestora fiind anunţate pe website-ul dedicat, până la data de 30 septembrie 2010. Regulamentul campaniei este disponibil pe www.business-kombat.ro.

În luna mai 2010, OTP Bank România a demarat campania Business Kombat pentru susţinerea IMM-urilor, oferind – până la data de 9 iulie 2010:

• 6 luni de servicii bancare gratuite;
• Credite în lei, cu dobândă fixă de 9% şi comision de administrare 0;
• Pachete superioare de produse si servicii, fără costuri adiţionale, pentru 6 luni.

„Scopul campaniei Business Kombat este acela de a sprijini IMM-urile, într-o perioadă în care instabilitatea mediului economic reprezintă o reală problemă pentru acestea. De altfel, Întreprinderile Mici şi Mijlocii reprezintă un segment important pentru care OTP Bank România a oferit, de-a lungul anilor, produse şi servici personalizate, menite să încurajeze dezvoltarea afacerii.”, a declarat László Diósi, CEO, OTP Bank România.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii