BANCI | Interviu

Mugur Isarescu: CDS reflecta o coerenta scazuta in mesajul transmis in exterior

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-10-27 17:51

"CDS în România reflectă o coerenţă scăzută, ca să nu zic altfel, dacă nu în politici, măcar în mesajul pe care-l transmitem în exterior. Plătim cu toţii şi căutăm vinovaţi în alte locuri decât ar trebui (..) Cum putem să vorbim de coerenţă dacă discursul public vorbeşte acum de reducerea TVA ca o soluţie de ieşire din criză. Suntem total incoerenţi dacă după trei luni de la majorarea TVA venim cu acest mesaj", a spus Isărescu, potrivit Mediafax, la seminarul "România, încotro? Cum să redăm încrederea?" .

CDS-urile sunt instrumente financiare complexe. Pe scurt, la nivelul autorităţilor suverane, CDS-urile reflectă preţul riscului de ţară, iar cu cât CDS-urile cresc, cu atât costul de finanţare al respectivului stat se majorează.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii