BANCI | Stirea Zilei

MKB Nextebank isi imbunatateste serviciul de call center

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-02-24 08:12

MKB Nextebank îşi îmbunătăţeşte serviciul NexteCall, prin adăugarea facilităţii de tranzacţionare. Clienţii care îşi activează serviciul NexteCall pot realiza operaţiuni bancare direct prin telefon.

NexteCall, serviciul de call center al MKB Nextebank, permite obţinerea de informaţii privind conturile şi toate celelalte produse şi servicii deţinute de clienţii băncii, precum şi efectuarea de plăţi, transferuri în lei, schimburi valutare, modificarea limitelor de tranzacţionare pentru carduri şi constituirea de depozite la termen. Serviciul este apelabil de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, la numerele de telefon 0 800 410 310 (apelabil gratuit din toate reţelele naţionale) şi 031 403 91 17 (apelabil din orice reţea naţională sau internaţională).

“Strategia MKB Nextebank are la bază dezvoltarea permanentă a produselor şi serviciilor moderne, adresate clienţilor dinamici, aflaţi în căutare de soluţii personalizate. Astfel, îmbunătăţirile aduse serviciului NexteCall prin extinderea gamei operaţionale reprezintă un pas firesc în dezvoltarea unui parteneriat eficient şi de încredere cu clienţii noştri”, a declarat Anca Mitrică, Director Executiv Business Management al MKB Nextebank.

NexteCall, alături de NexteOnline şi NexteMobile, reprezintă gama de canale alternative moderne de banking, puse la dispoziţie clienţilor săi de către MKB Nextebank.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Cum raspunde BRD la intrebarile privind fraudele online

Fraudele online au devenit o problema pentru banci, astfel ca am trimis la BRD urmatoarele intrebari, in urma reclamatiilor primite de la cititorii care au fost victimele inselaciunilor prin intermediul unor false platforme de investitii: - Care este procedura detalii

Ocean Credit incalca legea privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit

Ocean Credit nu respecta legea contractelor de credit, OUG 50/2010, privind informarea clientilor inainte de acordarea unui credit, astfel incat acestia sa fie constienti de costul unui imprumut si sa-l poata compara cu ofertele altor IFN-uri sau banci. Concret, detalii

Care banci au cele mai bune dobanzi la depozitele in lei?

Dobanzile la depozitele in lei platite de banci populatiei incep de la 4% pe an in cazul economiilor la termen de 1 luna si ajung la 6% pentru banii pastrati timp de un an. Pentru depozitele pe termen scurt, de 1 luna, cele mai ridicate dobanzi le gasim la detalii

Topul bancilor cu cele mai mari dobanzi la depozitele in euro

Bancile care platesc clientilor persoane fizice cele mai mari dobanzi la depozitele in euro pe termen de un an sunt Intesa Sanpaolo (3,5%), OTP Bank (3,25%) si Patria Bank (3,15%), conform clasamentului intocmit de Bancherul.ro. Topul a luat in calcul depozitele detalii

 



 

Ultimele Comentarii