BANCI | Profil

Misu Negritoiu, ING Bank: „Ne propunem pentru 2011 un ritm de crestere mai rapid fata de ritmul pietei

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-03-10 15:13

ING Bank România a înregistrat în 2010 un profit brut de 128 milioane RON, în creştere cu 52% faţă de 2009, ca urmare a diminuării costului cu provizioanele de risc. Venitul net a cunoscut o uşoară scădere, de 6 milioane RON (-3%) faţă de 2009, datorată reducerii veniturilor din comisioane şi a celor de trezorerie, potrivit unui comunicat al bancii. (VEZI prezentarea in documnetul atasat)

ING Bank România a înregistrat în 2010 un venit net de 672 milioane RON, reprezentând o scadere cu 3% faţă de anul 2009 şi un profit brut de 128 milioane RON, în crestere cu 52% faţă de anul anterior. Rezultatul a fost marcat de diminuarea semnificativă a costului cu provizioanele de risc în baza îmbunătăţirii profilului de risc a portofoliului de credite.

Activele totale au crescut la 12.033 milioane RON, cu 9% mai mult decât în anul anterior. Ponderea creditelor în activele totale a crescut cu 3%, ajungând la 7.459 milioane RON, iar portofoliul de titluri cu 75%, ajungând la 1.664 milioane RON. Şi portofoliul de economii şi depozite a crescut, ajungând la 8.963 milioane RON, cu 4% mai mare faţă de anul precedent, în principal prin creşterea numărului de clienţi persoane fizice. Raportul credite/depozite de 83% s-a menţinut la un nivel similar celui din 2009, indicând o lichiditate sănătoasă datorată dezvoltării activităţii de retail banking.

„2010 a marcat încheierea unui ciclu de dezvoltare. ING Bank România a început ca o bancă de nişă pentru companii dar care, prin creştere organică, a devenit o bancă universală, cu servicii şi produse pentru toate categoriile de clienţi. În plus, concentrarea pe nevoile clienţilor şi păstrarea calităţii serviciilor ne-au menţinut în topul preferinţelor clienţilor. Investiţia în satisfacţia clientului a dat roade.” a declarat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România.

În 2010, numărul de clienţi individuali a depăşit pragul de 1 milion. Home’Bank a obţinut recunoaşterea ca cel mai bun produs de electronic banking, în urma primului studiu de benchmarking al platformelor de online banking din România realizat de Finmedia & Padicode. De asemenea, ING Bank a fost al 3-lea emitent de carduri de debit EMV, cu peste 1 milion de carduri şi a înregistrat cel mai mare număr de tranzacţii la POS (cu carduri VISA).

„Ne propunem pentru 2011 un ritm de creştere mai rapid faţă de ritmul pieţei, în principal prin creşterea distribuţiei produselor şi serviciilor noastre şi valorificarea poziţiei excelente în mediul on-line prin ING Home’Bank şi ING Online”, a încheiat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii