BANCI | Interviu

Miha Bogza, Bancpost: Vrem sa dam credite, dar nu exista cerere din partea clientilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-10-25 10:53

Dacă ar exista o cerere mai mare de credite, banca-mamă ar pune la dispoziţie fondurile necesare. De fapt, cred că multe bănci-mamă vor suplimenta expunerile pe România dacă cererea de credite redevine solidă, a declarat Mihai Bogza, preşedintele Bancpost. El precizeaza ca banca se confrunta cu o cerere de credite slaba din partea clientilor.

"La retail suntem foarte activi în zona de credite ipo­tecare, unde am avut deja o creştere de portofoliu."
Portofoliul de credite ipotecare al Bancpost a înregistrat o creş­tere cu 18% în septembrie faţă de finalul anului 2009, da­to­rită în principal soluţiilor de restructurare şi nu în ultimul rând creditelor nou-acordate.

Soluţia pe care Bancpost o oferă clienţilor care înre­gis­trează dificultăţi la plata ratelor pentru creditele ipotecare şi sunt dispuşi să acopere cel puţin penalităţile constă în încheierea unui act adiţional prin care se continuă relaţiile co­n­trac­tuale iniţiale şi care tre­bu­ie să res­pecte urmă­toa­rele con­diţii: ter­me­nul de rambur­sare va fi egal cu termenul actual al cre­ditului restructurat plus ma­ximum cinci ani (fără de­pă­şi­rea terme­nului ma­xim al creditului în func­ţie de tipul de pro­dus); perioada de graţie de până la 12 luni în care se plăteşte doar dobân­da şi o parte din res­tanţe; dobânda fixă pen­tru un an, rezultând o rată cu până la 50% mai mică decât rata creditului iniţial.
"La creditele de ne­voi per­sonale am efectuat 15.000 de restructurări, din­tr-un porto­fo­liu de câteva sute de mii de împrumuturi acordate", a spus Bogza, citat de Mediafax.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta

Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii

Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca

Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri

• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii

Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale

În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii

 



 

Ultimele Comentarii