BANCI | Ultima Ora

MasterCard ramane partener oficial al UEFA Champions League in perioada 2012-2015

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-02-13 12:36

MasterCard a anunţat că reînnoieşte contractul de sponsorizare şi continuă să fie partenerul oficial al UEFA Champions League pentru perioada 2012-2015.

Sezonul UEFA Champions League 2010-2011 a fost urmărit de 1,1 miliarde de iubitori ai fotbalului din toată lumea. Datorită promoţiilor derulate de MasterCard, persoane din peste 60 de ţări au avut şansa să se conecteze la unul dintre cele mai captivante şi populare evenimente sportive ale anului.

În perioada 2012-2015, iubitorii fotbalului vor putea beneficia în şi mai multe moduri de implicarea MasterCard ca sponsor. Pachetul de sponsorizare include proiecte variate, de la ofertele speciale, disponibile în magazinul online al UEFA Champions League, pentru posesorii de carduri, până la experienţe de nepreţuit create şi livrate de MasterCard.

În ultimii doi ani, mii de suporteri au experimentat momentul lor de neprețuit în cadrul UEFA Champions League. De exemplu, mulţi părinţi au avut şansa să îşi vadă copiii pe terenul de fotbal, alături de jucătorii preferaţi, sau au câştigat acces exclusiv pentru copiii lor la antrenamentele dinaintea meciurilor. MasterCard a făcut aceste experienţe şi mai valoroase, prin promoţii cu alţi co-sponsori ai UEFA Champions League, demonstrând puterea parteneriatelor între sponsori. Prin intermediul acestor parteneriate, fanii au acces la beneficii oferite de mai mulţi sponsori, în acelaşi timp.

Ca noutate pentru acest acord, MasterCard va oferi experienţe cu un impact şi mai mare pentru suporterii din oraşele care găzduiesc meciurile. Posesorii de carduri care locuiesc sau vizitează aceste oraşe din Europa vor avea acces direct la cea mai mare competiţie inter-cluburi şi vor putea să asiste la scrierea istoriei.
În sfârşit, fanii UEFA Champions League sunt invitaţi să intre pe pagina dedicată de social media creată de MasterCard - http://www.facebook.com/witnesshistory - unde vor găsi ştiri, actualizări şi informaţii interesante. Tot aici vor avea ocazia să câştige premii atractive.

Comentând acest anunţ, David Taylor, CEO of UEFA Events SA, a declarat:
„Suntem încântaţi să continuăm parteneriatul cu MasterCard, una dintre cele mai importante mărci cu o prezenţă globală. Implicarea activă a MasterCard a contribuit la marele succes al UEFA Champions League şi la fel va fi în următoarele trei sezoane. La rândul nostru, vom sprijini, ca şi până acum, MasterCard să creeze momente de nepreţuit pentru milioane de fani şi posesori de carduri din întreaga lume.”

Javier Perez, Preşedinte MasterCard Europe, a declarat:

„Ne bucurăm să anunţăm reînnoirea contractului pentru sponsorizarea de către MasterCard a UEFA Champions League, prin intermediul căruia vom continua să oferim experienţe „de nepreţuit”. Numai în sezonul trecut s-au derulat promoţii cu bănci şi comercianţi în peste 60 de ţări, iar acest anunţ garantează că putem continua să ne recompensăm clienţii actuali şi potenţiali în noi moduri.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii