TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

MasterCard introduce plata cu telefonul mobil a biletelor de autobuz, metrou si alte mijloace de transport in comun

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2015-03-09 10:56

In cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anuntat un parteneriat global cu Cubic Transportation Systems, un furnizor de top pentru solutii inteligente de calatorie si transport, in orase din America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu si regiunea Asia-Pacific. Alianta isi propune sa ofere milioanelor de pasageri din intreaga lume, care calatoresc zilnic cu transportul in comun, mijloace mai rapide, mai confortabile si personalizate de deplasare, bazandu-se pe utilizarea la scara larga a dispozitivelor mobile, precizeaza MasterCard intr-un comunicat.

Avand in vedere ca mai mult de jumatate din populatia lumii locuieste in orase, numeroase sisteme de transport au ajuns la capacitate maxima. Autoritatile responsabile de transport cauta noi modalitati de a face fata cerintelor actuale si de a face investitii in infrastructura. Penetrarea pe piata a dispozitivelor inteligente creeaza, pentru operatorii de servicii, noi oportunitati de a se conecta cu pasagerii care prefera transportul in comun, inaintea, in timpul si la finalul unei calatorii si, in schimb, de a furniza o experienta mai eficienta, adaptata la nevoile acestora.

Prin imbinarea expertizei MasterCard in solutii de plata si programe de loialitate cu platforma ”NextCity” dezvoltata de Cubic, cei doi parteneri isi propun sa dezvolte solutii care:

- Sa ofere pasagerilor ghidare in timp real, pe dispozitivele lor mobile, privind cele mai eficiente modalitati de deplasare si sa le acorde beneficii la cumpararea biletelor de calatorie daca sistemul devine supraaglomerat pe anumite mijloace de transport.

- Sa faciliteze crearea unui sistem de taxare flexibil pentru operatorii de transport in comun, pe baza cererii.

- Sa asigure comerciantilor din incinta si din apropierea nodurilor de circulatie mijloace de informare a calatorilor despre existenta ofertelor personalizate si a beneficiilor pe care acestia le pot primi in timpul calatoriei.

In cadrul parteneriatului, MasterPass, serviciul de plata digitala securizata al MasterCard, va fi integrat in aplicatia de emitere de bilete si planificare a calatoriei NextWave, dezvoltata de Cubic.

Parteneriatul va contribui la accelerarea conversiei celor 200 miliarde de $ platiti, in acest moment, in numerar pentru biletele de transport in comun, in plati digitale, economisind astfel costurile de gestionare a numerarului si crescand viteza de rulaj a tranzactiilor. Prin introducerea unor solutii de plata pentru sistemele de transport urban interconectate la nivel global, deplasarea intre orase va deveni mult mai simpla, iar calatorii nu vor mai fi nevoiti sa poarte cu ei mai multe bilete.

In prezent, MasterCard si Cubic au dezvoltat deja aceste solutii de plata in orase precum Chicago si Londra. In Londra, la numai patru luni de la lansarea platilor contactless, au fost inregistrate peste jumatate de milion de calatorii pe zi cu metroul si autobuzul platite contactless, cu cardul bancar sau prin dispozitive mobile, avand o crestere de 10 procente in fiecare saptamana.

“MasterCard si Cubic, ambele companii fiind membre in consiliul Smart City Council, impartasesc viziunea de a imbunatati calitatea vietii de zi cu zi pentru cetatenii oraselor si de a ajuta autoritatile sa gestioneze mai bine cresterea populatiei si dezvoltarea urbana”, a declarat Will Judge, Head of Urban Mobility, MasterCard Enterprise Partnerships. “Combinarea competentelor si a sferelor noastre de actiune ne va permite, in cele din urma, sa crestem valoarea si sa facem vietile consumatorilor mai usoare si mai placute, in timp ce calatoresc in interiorul si intre orasele conectate.”

Matt Cole, Executive Vice President, Strategy and Business Development, Cubic Transportation System, a declarat: “Parteneriatul cu MasterCard duce la un nivel superior ofertele din cadrul solutiilor noastre mobile NextWave si confirma angajamentul NextCity de a demonstra centrelor urbane din toata lumea ca abordam cu seriozitate provocarile intalnite de ei in domeniul transportului.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Problele de functionare a aplicatiei Revolut

Aplicatia Revolut a avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, conform reclamatiilor clientilor: "Aplicatia nu functioneaza. E pentru ultima oara cand imi tin toti banii in contul Revolut", conform unei postari pe pagina Facebook a Revolut. Banca a confirmat detalii

BCR lanseaza o noua varianta de plati cu numarul de telefon, o alternativa la Alias Pay

BCR lanseaza o noua varianta de plati doar cu telefonul, fara IBAN, cu cardurile Visa, o alternativa la platile tip AliasPay. Clientii persoane fizice ai BCR care au carduri Visa vor putea face plati, din aplicatia George, doar pe baza numarului de telefon, catre clientii altor banci din detalii

Banca Transilvania are un numar de telefon dedicat fraudelor online

Banca Transilvania pune la dispozitia clientilor un numar de telefon dedicat pentru fraudele online: 0264.308.055. Intr-o postare pe Facebook a bancii se arata: "În ultima perioadă, au crescut tot mai mult tentativele de fraudă și atacurile de phishing, iar metodele detalii

Burse la Transilvania Executive Education MBA

 Valoarea totală a burselor este de 19.000 de euro  Cursurile încep în 8 februarie 2025  Până acum, 220 de persoane au absolvit acest EMBA Banca Transilvania și detalii

 



 

Ultimele Comentarii