BANCI | Profil

MasterCard achizitioneaza operatiunile Card Program Management pentru cardurile prepaid, de la Travelex

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-05 18:53

MasterCard Incorporated (NYSE:MA) achiziţionează de la Travelex operaţiunile CPM (Card Program Management) pentru cardurile prepaid, cu o plată cash de 290 milioane de lire sterline (458 milioane de dolari), plus un earn-out de 35 milioane de lire (55 milioane de dolari), în cazul în care anumite obiective de performanţă sunt îndeplinite. Tranzacţia se va finaliza în prima jumătate a anului 2011.

MasterCard achiziţionează operaţiunile Travelex ce vizează managementul cardurilor preplătite de călătorie şi livrarea lor către partenerii de afaceri din întreaga lume. Printre aceştia se numără instituţii financiare, retaileri, agenţii de turism sau case de schimb valutar. În plus, aceste operaţiuni vizează gestionarea cheltuielilor transfrontaliere cu salarizarea, a cheltuielilor cu diurnele, precum şi managementul cheltuielilor de business pe cardurile prepaid pentru organizaţii. MasterCard nu are în plan să emită carduri direct, ca urmare a acestei tranzacţii.

Totodată, MasterCard şi Travelex au semnat un contract pe termen lung, prin care MasterCard va furniza serviciile de management al programului pentru cardurile prepaid Travelex Cash Passport, vândute prin intermediul magazinelor Travelex sau pe internet. Travelex, cel mai important jucător global pe segmentul de schimb valutar, a realizat o premieră pe piaţa cardurilor prepaid de călătorii, prin lansarea cardurilor Cash Passport. Acestea oferă turiştilor o modalitate mai sigură şi mai convenabilă de a transporta şi cheltui bani în străinătate.

Acordul vine ca urmare a unui parteneriat de lungă durată între MasterCard şi Travelex. În 2009, cele două companii şi-au dezvoltat relaţia, stabilind să convertească majoritatea programelor de carduri Travelex sub marca MasterCard şi să implementeze procesarea de tranzacţii prepaid prin Soluţiile Integrate de Procesare MasterCard (MasterCard Integrated Processing Solutions™). MasterCard IPS furnizează instituţiilor financiare soluţii măsurabile, accesibile, sigure şi flexibile de procesare pentru cardurile de debit şi prepaid.

„Achiziţionarea operaţiunilor CPM pentru cardurile prepaid de la Travelex arată, încă o dată, implicarea MasterCard pe piaţa globală de prepaid, care rămâne un punct strategic pentru noi”, spune Ajay Banga, Preşedinte şi CEO al MasterCard. „Achiziţia permite companiei MasterCard să joace un rol şi mai important pe segmentul prepaid, ajutându-ne să modelăm viitorul cardurilor prepaid, în special pe pieţele în dezvoltare şi în regiunea plăţilor transfrontaliere, putând astfel înlocui numerarul şi cecurile de călătorii.”

Peter Jackson, CEO al Travelex, comentează: „Vânzarea operaţiunilor CPM pentru cardurile prepaid ne permite să accelerăm planurile de investiţii, în special pe pieţele în dezvoltare, de exemplu Asia şi America de Sud şi pe canalele de comerţ online, aflate în creştere. MasterCard este un partener important al Travelex şi suntem foarte bucuroşi să le oferim în continuare clienţilor noştri avantajele cardurilor Travelex Cash Passport. Tranzacţia urmează unui an în care am continuat să ne extindem şi să furnizăm servicii performante.”

Achiziţia susţine obiectivele strategice de business ale MasterCard. Prin cumpărarea operaţiunilor CPM de la Travelex, MasterCard şi-a consolidat capabilităţile pe segmentul global de prepaid, permiţând companiei să se focalizeze şi pe alte pieţe din afara SUA, pentru a accelera dezvoltarea acestui segment. Tranzacţia este în concordanţă cu angajamentul MasterCard de a lucra cu parteneri şi emitenţi din întreaga lume pe segmentul de carduri prepaid, pentru a furniza cele mai inovatoare soluţii.

În ceea ce priveşte Travelex, vânzarea îi va furniza resurse pentru continuarea investiţiilor în cadrul grupului. Compania Travelex rămâne focalizată pe dezvoltarea serviciului de schimb valutar pentru clienţii individuali şi creşterea plăţilor internaţionale pentru clienţii individuali şi companii, cu o continuă extindere pe pieţele emergente cu dezvoltare rapidă, incluzând regiuni din Asia şi America de Sud. De asemenea, distribuţia cardurilor pe piaţa de retail, prin intermediul magazinelor Travelex, rămâne o prioritate strategică. În cadrul tranzacţiei, Travelex a agreat cu creditorii săi să folosească o parte din venituri pentru a reduce valoarea datoriilor mai vechi.

Pe piaţa cardurilor, segmentul prepaid înregistrează una dintre cele mai rapide creşteri. Conform unui studiu comandat de MasterCard şi realizat de Boston Consulting Group, acesta va avea un volum global de 840 miliarde dolari în 2017, cu o rată anuală de creştere de 22%. Studiul estimează că, în aceeaşi perioadă, piaţa cardurilor prepaid deschise (open-loop) va avea o rată anuală de creştere de 31%.

MasterCard se aşteaptă ca tranzacţia să aibă un impact de 0,04 $ asupra profitului per acţiune, ca urmare a amortizării şi a costurilor speciale de integrare şi de tranzacţionare. Pentru 2012, MasterCard se aşteaptă ca tranzacţia să aibă un impact neutru, iar din 2013 unul pozitiv.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii