ASIGURARI | Profil

Mai încrezator, mai puternic, mai implinit alaturi de Eureko

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-05-05 17:00

În urma procesului de rebranding început în luna februarie 2009, Eureko continuă să îşi consolideze imaginea prin intermediului celei de-a doua campanii media locale. Unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, Eureko îşi consolidează poziţia pe piaţa locală ca şi companie puternică, de încredere, transparentă şi inovativă, care lucrează în beneficiul oamenilor.

Campania integrată de comunicare debutează cu spotul TV „Încrederea” produs de Ogilvy Group România.

“Am realizat acest spot pentru a transmite valorile brandului Eureko prin care fiecare dintre clienţii noştri se simte în siguranţă şi încrezător în sine. Aceştia pot beneficia de produsul care li se potriveşte cel mai bine, se pot bucura de viaţă şi pot lua decizii îndrăzneţe, Eureko fiind partenerul de care au nevoie,” a declarat Adina Rotileanu, Director Marketing Eureko România.

Ideea creativă a spotului a pornit de la dorinţa de a evidenţia faptul că Eureko este acel brand care răspunde nevoilor omului modern, care trăieşte într-un ritm alert şi care trebuie să se confrunte cu situaţii diverse ale vieţii cotidiene. Fără încredere în sine aceştia nu pot face faţă. Eureko este partenerul care le oferă încredere în sine prin produsele inovative adaptate dorinţelor şi nevoilor contemporane. Aşa cum apare pe parcursul spotului TV, oamenii iau decizii cu îndrăzneală şi calm, pentru că sunt siguri de suportul ferm de care beneficiază.

Donald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy, spune: “Filmarea nu a fost deloc uşoară. Mai ales când, în dimineaţa când trebuia să tragem scena finală cu iahtul, nu mai aveam nici soare şi nici vânt. Si era o problemă. Dar, vorba mesajului creativ al spotului – în viaţă te confrunţi cu diverse situaţii. Ne-am confruntat şi am reuşit. Vântul a început să bată, norii s-au dus, soarele a apărut, pânzele s-au umflat şi scena a fost trasă.”

Campania se va desfăşura în perioada aprilie-iunie 2009 şi va avea componente de TV, print şi internet.

Din partea Eureko România au contribuit la această campanie: Shaun Russel – Chief Commercial Officer şi echipa de marketing .
Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Ciprian Tudor – Associate Creative Director, Donald Simionoiu - Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Oana Boghici - AV Producer.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către MindShare România: Mirabela Pricopi – Mindshare Director, Client Leadership şi Elena Răduţă – Mindshare Manager, Exchange.

Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Guntram Krasting şi au fost realizate cu ajutorul directorului de producţie Costin Rantes si al casei de producţie ABIS.


Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, IBM precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România - Petrom, Heineken România, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Eureko este un grup financiar cu o poziţie puternică în Europa, înregistrat la Utrecht-Olanda şi prezent în peste 13 ţări europene, cu peste 20.000 de angajaţi. Obţinând un profit net de 979 milioane euro în 2007, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a cărui principală activitate se desfăşoară în domeniul asigurărilor şi pensiilor.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, È™i Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. VarÈ™ovia – Sucursala BucureÈ™ti, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătoreÈ™te anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcÈ›ionat peste 500.000 de euro pentru susÈ›inerea diverselor proiecte de protecÈ›ie a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct È™i iStoma anunță un parteneriat prin care È™i-au propus să faciliteze accesul populaÈ›iei la servicii medicale, aÈ™a încât clienÈ›ii pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din È›ară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat È™i în al doilea trimestru performanÈ›a primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: EvoluÈ›ia pozitivă a fost susÈ›inută de creÈ™terea portofoliului de credite È™i creanÈ›e din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii