BANCI | Ultima Ora

Libra Bank raporteaza profit pentru anul 2010 si primul semestru din 2011

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-07-19 10:16

Libra Bank , banca profesiilor liberale, si-a mentinut si in anul 2010 rolul de partener strategic pentru reprezentantii profesiilor liberale si pentru antreprenorii din intreprinderile mici si mijlocii, anunta banca intr-un comunicat.

La nivelul rezultatelor financiare, Libra Bank se afla pe un trend de crestere, chiar si in conditiile unei situatii economice mai putin favorabile.

Astfel, in conformitate cu Standardele Financiare Internationale de Raportare – Libra Bank a inregistrat, la sfarsitul anului 2010, un rezultat pozitiv in suma de 10.08 milioane RON.

Activele Bancii, pentru aceeasi perioada, insumau 586 milioane Ron, in scadere cu 5.8% fata de nivelul inregistrat la 31 decembrie 2009.

"Rezultatele excelente din 2010 se explica prin faptul ca am fost printre primii care au reactionat concret la primul semn al crizei. Dimensiunea bancii, coroborata cu un plan consistent, coerent, care a functionat foarte bine, ne-a ajutat sa avem viteza de reactie. Nu am creditat excesiv in valuta si nici in zone considerate riscante. Am evaluat garantiile in conformitate cu conditiile de piata, adica prudent", spune Emil Bituleanu, Presedinte Libra Bank.

Trendul pozitiv inregistrat la nivelul rezultatului financiar al anului 2010 s-a mentinut si la nivelul anului 2011, banca inregistrand pentru primele 6 luni de activitate un profit cumulat in suma de 9.15 milioane Ron.

Pe de alta parte, unul din elementele incurajatoare in aceasta perioada este reprezentat de incetinirea semnificativa a ritmului formarii creditelor neperformante, veniturile din recuperari de provizoane acoperind practic, la nivelul anului 2011, cheltuielile aferente acestor credite neperformante.

In acelasi timp, solvabilitatea confortabila conform datelor inregistrate in decembrie 2010 se afla in crestere cu 0.9 puncte procentuale fata de media sistemului bancar pentru aceeasi perioada - 15.6%, fata de media de 14.7%.

"Vom continua pe directia strategica adoptata in 2010, dar in acelasi timp, vrem mai mult. De aceea, tinand cont de evolutiile tehnologiei, pentru anul 2011 – ne-am propus sa ne orientam puternic spre zona serviciilor online, oferind clientilor nostri servicii virtuale care ii vor plasa inaintea competitorilor, servicii care nu se vor limita la serviciile clasice disponibile in prezent in mediul bancar.

Intelegand cat de importanta este dezvoltarea in spatiul online pentru clientii nostri, am lansat recent LibraPay – un serviciu virtual de plata integrat in platforma noastra de Internet Banking ce permite, in conditii de simplitate si siguranta, procesarea tranzactiilor efectuate cu cardul pe internet. In acelasi timp insa, chiar daca nu suntem adeptii unei retele teritoriale foarte extinse, suntem increzatori in revenirea economica graduala, si de aceea am considerat ca trebuie sa ne extindem si pe orizontala, in zone necesare business-ului nostru.

De la inceputul acestui an, am adaugat retelei teritoriale o noua sucursala in Bucuresti si alta la Cluj, urmand ca pana la sfarsitul lui 2011 sa deschidem alte noi sucursale in Timisoara si Bucuresti. Luna aceasta vom deschide de asemenea o sucursala in China Town, noul centru comercial din Voluntari, inaugurat de catre comunitatea chineza locala", mai spus Emil Bituleanu.

Libra Bank este pozitionata si recunoscuta drept Banca Profesiilor Liberale. Misiunea sa este sa fie un partener financiar de încredere pentru fiecare dintre clientii sai – specialisti ai profesiilor liberale, IMM-uri si persoane fizice. Cu o retea teritoriala in continua expansiune, Banca si-a propus orientarea continua catre servicii si produse innovative.

Astfel, plaforma de internet banking, relansata recent sub conceptul “Next Level Internet Banking”, a fost semnificativ dezvoltata, prin adaugarea de noi caracteristici ce o transforma intr-un veritabil instrument de gestiune a bugetului personal, de control si selectie a clientilor companiei. In acelasi timp, Libra continua sa inoveze lansand LibraPay – un serviciu de plata on-line ce permite, in conditii de simplitate si siguranta, procesarea tranzactiilor efectuate cu cardul pe internet pentru achizitia de produse si servicii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii