BANCI | Ultima Ora

IntesaSanpaolo Bank isi promoveaza imaginea pe internet, cu un concurs viral cu premii: liveinspire.com

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-12-06 11:36

Comunicat de presa Intesa Sanpaolo:

România are cea mai activă prezenţă pe platforma „LIVE INSPIRE”
lansată de Intesa Sanpaolo Group

Un român a câştigat etapa din 30 noiembrie a noului concurs viral
“Inspiring Chain – Lanţul Inspiraţiei” şi implicit o tableta iPad 3

www.liveinspire.com

Noul concurs “Inspiring Chain – Lanţul Inspiraţiei”, o iniţiativă a Grupului Intesa Sanpaolo, împreună cu subsidiara locală Intesa Sanpaolo Bank (www.intesasanpaolobank.ro), se bucură de succes şi o implicare deosebită din partea utilizatorilor români. Acestia sunt până acum protagoniştii noului concurs derulat pe platforma www.liveinspire.com ce şi-a dublat în ultimele săptămâni audienţa şi a ajuns la peste 200.000 de fani. Un român a câştigat etapa intermediară de la finalul lunii noiembrie şi, implicit o tabletă iPad 3, iar în prezent tot un român conduce şi clasamentul provizoriu ce va desemna un nou învingător pe 14 decembrie.

Pentru a participa în cadrul concursului “Inspiring Chain – Lanţul Inspiraţiei” toţi cei interesati trebuie să se înregistreze pe www.liveinspire.com. Apoi aceştia îşi pot genera propriul Avatar prin încărcarea unei poze portret pe care o pot personaliza foarte uşor cu diverse caracteristici predefinite. Pentru a acumula cât mai multe puncte în cursa pentru câştigarea unei tablete iPad3 personalizate fiecare utilizator trebuie să genereze un lanţ cât mai mare de Avatar-uri prin invitarea a cât mai mulţi prieteni să ia parte la acest concurs. Fiecare invitaţie acceptată, aduce un bonus de 10 puncte.

“Inspiring Chain – Lanţul Inspiraţiei” se derulează în paralel în 11 țări, în afara României în proiect mai sunt implicate Albania, Bosnia și Herțegovina, Croația, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria și Egipt, unde Intesa Sanpaolo Group deţine subsidiare locale.

Concursul “Inspiring Chain – Lanţul Inspiraţiei” va avea loc până în luna februarie 2013, oferind participanţilor mai multe şanse de câştig datorită etapelor intermediare ce au loc la fiecare 15 zile.

Iată calendarul cu scadenţele următoare la care va fi acordat câte un iPad 3.
14 Decembrie 2012
28 Decembrie 2012
11 Ianuarie 2013
25 Ianuarie 2013
8 Februarie 2013

În România ambasadorii iniţiativei „Live Inspire” au fost trei cunoscuţi bloggeri locali: Cristina Bazavan, Adi Hădean şi Cristian China-Birta. Pagina de Facebook „Live Inspire” (www.facebook.com/live.inspire) a fost construită de Grupul Intesa Sanpaolo pentru a crea o comunitate globală virtuală în jurul conceptului inspiraţie. Până în prezent pagina a atras peste 202.000 de fani şi a creat un spațiu virtual unic unde oamenii din întreaga lume pot interacționa între ei și pot împărtăși sugestiile și experiențele cele mai inspirate.

Grupul Intesa Sanpaolo

Cu o istorie de peste 400 de ani, Grupul Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri bancare internaţionale, lideri în Europa, ce oferă servicii pentru aproape 20 milioane de clienţi.
Grupul are o prezenţă selectivă în Europa Centrală şi de Est, în Orientul Mijlociu şi în Africa de Nord, cu peste 1.500 de filiale aparţinând subsidiarelor Intesa Sanpaolo, ce oferă servicii bancare pentru persoane fizice şi companii în 12 ţări.

„Live Inspire” este un proiect inovator, special conceput cu scopul de a-i provoca pe oameni să-şi împărtăşească gândurile care îi inspiră: a te alătura proiectului „Live Inspire”, înseamnă să-ţi depăşeşti limitele, să-ţi împărtăşeşti opiniile şi gândurile altor oameni şi să laşi inspiraţia să debordeze.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii