BANCI | Profil

Intesa Sanpaolo Bank deruleaza prima campanie de imagine in Romania

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2008-11-21 09:57

Intesa Sanpaolo Bank Romania, parte a grupului Intesa Sanpaolo – una dintre primele 10 instituţii financiare din lume, derulează în prezent prima campanie TV de imagine. Campania instituţionala face parte dintr-un proiect internaţional de comunicare şi promovare la nivelul Europei Centrale şi de Est a băncii mama – Grupul Intesa Sanpaolo.

Astfel campania este difuzată concomitent în toate cele 13 ţări din regiune în care Intesa Sanpaolo a investit, marcând astfel etapa finală a procesului de rebranding internaţional al grupului. Obiectivul campaniei este de a comunica stabilitatea conferită de apartenenţa fiecarei bănci din regiune la unul dintre cele mai importante şi solide grupuri financiare internaţionale.

Spot-ul TV a fost realizat de agenţia Saatchi&Saatchi Italia, împreuna cu regizorul german – Matthias Zenter. În România planificarea media s-a realizat cu ajutorul agenţiei Brand Connection şi a inclus un mix între canalele PRO TV, TVR2 şi PRO Cinema. Campania de imagine a fost susţinută şi de o nouă platformă online a băncii concepută de agenţia de web design Emblem. Noul design al web site-ului băncii www.intesasanpaolobank.ro are o formulă grafică deosebită, conform noii identităţi vizuale globale a Grupului Intesa Sanpaolo.

"Intesa Sanpaolo Bank Romania şi-a propus să fie recunoscută ca o bancă inovativă cu acoperire naţională şi un lider al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor. Desemnată recent banca cu cea mai dinamică dezvoltare ca urmare a performanţelor înregistrate în cursul acestui an, Intesa Sanpaolo Bank va continua strategia de creştere organică pe piaţa locală. Campania de imagine va fi urmată în viitorul apropiat şi de alte strategii de promovare axate pe produsele oferite de bancă, atât persoanelor fizice, cât şi companiilor", a declarat Riccardo Parasporo, Director general adjunct Intesa Sanpaolo Bank.

Intesa Sanpaolo Bank este numele sub care activează banca pe piaţa locală de la începutul acestui an (14.01.2008), ca urmare a strategiei de rebranding la nivel global a grupului Intesa Sanpaolo. În urma fuziunii la nivel global dintre grupurile Intesa şi Sanpaolo IMI, banca a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, România devenind o piaţă strategică şi o prioritate pentru extindere alertă a noului grup Intesa Sanpaolo. În prezent Intesa Sanpaolo Bank deţine o reţea de 84 unităţi teritoriale la nivelul întregii ţări.

Intesa Sanpaolo Bank

Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, una dintre primele 10 instituţii financiare din lume. Intesa Sanpaolo Bank a obţinut un profit net de 24,6 milioane lei (circa 6,7 milioane euro) în primele 3 semestre din acest an, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2007. Activele totale ale băncii au ajuns la valoarea de 2 575 milioane lei (690 milioane euro) la sfârşitul lui septembrie 2008, în creştere cu 67% faţă de septemrie 2007.

Grupul Intesa Sanpaolo

Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante instituţii financiare din lume – locul 4 în Europa şi lider în Italia, având circa 20 milioane de clienţi. În Europa Centrală şi de Est, precum şi în Bazinul Mediteranean, Grupul deţine în principal bănci aflate în primele poziţii în topul marilor jucători din ţările respective, deservind circa 8 milioane clienţi în 13 ţări.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, È™i Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. VarÈ™ovia – Sucursala BucureÈ™ti, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătoreÈ™te anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcÈ›ionat peste 500.000 de euro pentru susÈ›inerea diverselor proiecte de protecÈ›ie a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct È™i iStoma anunță un parteneriat prin care È™i-au propus să faciliteze accesul populaÈ›iei la servicii medicale, aÈ™a încât clienÈ›ii pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din È›ară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat È™i în al doilea trimestru performanÈ›a primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: EvoluÈ›ia pozitivă a fost susÈ›inută de creÈ™terea portofoliului de credite È™i creanÈ›e din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii