BANCI | Ultima Ora

Incident la Raiffeisen: a cazut tot sistemul informatic, nu mai functioneaza platile cu cardul, ATM-urile, aplicatiile de internet/mobile banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-13 22:02

Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat.

"Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: plati online, plati la POS, aplicatii online, bancomate, tot?!", a reclamat un client Raiffeisen, pe Facebook.

"De ce nu merge sa scot bani de la niciun bancomat?", a intrebat alt client Raiffeisen.

"De ce nu pot plati la casa cumparaturile? Ne plimbam asa, de nebuni?! Nici nu anuntati, doar la casa vedem ce e o hiba! Rusine!", s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

"Am blocat casa la Metro. Se formase o coada in spatele meu...Am sunat la Raiffeisen si operatorul s-a simtit deranjat...dar banii mei erau pe card la ei".

"Nu puteti anunta inainte sa blocati tranzactiile?", a reclamat alt client.

Raiffeisen le-a raspuns ca exista probleme cu utilizarea cardurilor si cu aplicatiile de internet banking: "In prezent intampinam un incident care impacteaza utilizarea cardurilor si afisarea informatiilor in cadrul platformelor de internet banking".

"Acum o ora trebuia dat mesajul asta, cand a picat sistemul", i-a reprosat bancii un client.

"Raiffeisen, rusine! Puteati trimite un SMS catre clienti in momentul producerii evenimentului nefericit", s-a plans altcineva.

"Mi-ati actualizat aplicatia, care a functionat doar o saptamana. Era buna cea veche", se plange alt client.

"La telefoane raspund doar robotii", obiecteaza altcineva.

"Au un sistem informatic invechit, in ultima vreme au avut probleme constant...extrem de slaba aceasta banca".

Raiffeisen Bank nu a anuntat nimic despre acest incident.

Pe site-ul Raiffeisen exista o pagina cu starea serviciilor, care afiseaza ca toate sunt functionale, in contradictie cu ceea ce reclama clientii bancii.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii