ASIGURARI | Ultima Ora

Generali Asigurari isi promoveaza calitatea serviciilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-06-26 12:25

Generali Asigurări a lansat campania de imagine „Ne respectăm întotdeauna promisiunile”, cu scopul consolidării, în rândul publicului larg, a atributului de calitate a serviciilor, anunta compania intr-un comunicat de presa.

Mesajul central al campaniei este susţinut de un studiu de satisfacţie a clienţilor realizat în 2011, în România, care relevă faptul că peste 93% dintre clienţii Generali sunt mulţumiţi de serviciile companiei.

„În industria financiară, imaginea companiei şi încrederea inspirată sunt vitale pentru menţinerea şi dezvoltarea unui business sănătos, pe termen lung. Deoarece Generali Asigurări a confirmat aşteptările clienţilor, fiind perceput ca unul dintre cei mai de încredere asigurători, am decis să ne prezentăm public prin perspectiva clienţilor noştri. Astfel, satisfacţia lor a devenit cartea noastră de vizită. Această abordare face parte din direcţia strategică de marketing a companiei, de a promova serviciile de calitate pe care le oferă compania”, a explicat Daniela Dimitriu (foto), Head of Marketing&PR Generali Asigurări.

Campania naţională a demarat la 20 iunie şi se va desfăşura pe parcursul a 7 săptămâni. Aceasta include componente de TV şi outdoor, fiind susţinută şi prin activităţi de sales support şi promovare pe site-ul www.generali.ro.

Două execuţii TV, de susţinere a ambelor linii de business – asigurări de viaţă şi generale – vor fi difuzate pe cele mai importante staţii naţionale. De asemenea, mesajul va fi livrat şi printr-o reţea de panouri stradale, poziţionate strategic în zonele cu trafic intens.

„Din punct de vedere creativ, noua campanie se distinge prin tonalitatea umoristică. Atragem atenţia prin prezentarea unor situaţii care descriu ceea ce se întâmplă de multe ori în România: superficialitate în relaţia cu clientul. Personajele principale atrag empatie, fiecare dintre noi regăsindu-se într-o oarecare măsură în situaţiile imaginate. Cât despre soluţie, este simplu. Noi am demonstrat că suntem alături de clienţii noştri şi avem grijă să le rezolvăm în cel mai scurt timp problemele, indiferent de amploare. Nu o spunem noi, o spun chiar clienţii noştri. Aceeaşi abordare o vom avea si pentru clienţii noi, care vor alege în viitor serviciile Generali”, a punctat Daniela Dimitriu.

În plus, tot în aceasta perioadă, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care au nevoie de soluţii complete de protecţie pentru maşina lor, Generali a dezvoltat şi promovează un produs unic pe piaţă: CASCO şi RCA la pachet. AutoComplet aduce multiple beneficii: până la 25% reducere faţă de produsele achiziţionate separate, extindere teritorială CASCO, dar şi opţiunea pentru varianta fără franşiză.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii