BANCI | Profil

Generali Asigurari continua campania de promovare a asigurarilor de viata

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-09-06 17:46

• La încheierea unei asigurări de viaţă, clienţii beneficiază în continuare de o extra-acoperire de 600 de lei pentru cheltuieli medicale
• Campania precedentă a adus creşteri de 17% pe segmentul de asigurări de viaţă

În perioada 6 septembrie - 31 octombrie, clienţii Generali Asigurări care optează pentru o asigurare de viaţă cu prima de cel puţin 1.000 lei primesc o extra-acoperire de 600 de lei pentru cheltuieli medicale. De asemenea, Generali Asigurări contribuie la plata consultaţiilor pentru a doua opinie medicală. Campania este o continuare a celei demarate în trimestrul doi al acestui an, acţiune care a înregistrat rezultate remarcabile pe segmentul de viaţă, aducând o creştere de 17% raportată la perioada similară a anului precedent.

“O direcţie strategică importantă pentru acest an este promovarea susţinută a asigurărilor de viaţă. Primul pas a fost făcut în trimestrul al doilea, cand am desfăşurat campania “Generali Asigurări îţi premiază deciziile de viaţă”. Rezultatele obţinute au confirmat faptul că beneficiul promovat, cel al acoperirii cheltuielilor medicale, este important pentru români. De aceea, am decis să reluăm campania în această toamnă. Având în vedere nevoia evidentă a populaţiei de acces la îngrijire medicală profesională, componenta de sănătate este cu atât mai relevantă în contextul unui sistem de stat nesigur şi deficitar. Încercăm, astfel, să aducem asigurările private de sănătate mai aproape de clienţi, din dorinţa de a-i familiariza cu beneficiile acestui produs”, a declarat Stefan Vancek, Director Comercial Generali Asigurări.

“Unul dintre elementele decisive pentru succesul campaniei trecute a fost forţa proprie de vânzări, care s-a mobilizat rapid şi a realizat în trimestrul al doilea 60% din totalul vânzărilor pe acest segment, cu 43% mai mult faţă de T2 2009. Vom continua să investim în echipa proprie, prin traininguri profesionale şi suport consistent de marketing şi vânzări”, a completat Vancek.

Clienţii care achiziţionează o asigurare de viaţă în perioada campaniei beneficiază de o gamă extinsă de avantaje. În primul an de asigurare, se decontează cheltuielile medicale şi tratamentele recomandate de medicul clientului prin extra-acoperirea oferită de Generali Asigurări. Aceasta este valabilă pentru vizite medicale de control sau diagnostic sau alte investigaţii de laborator şi medicamente recomandate de către medic. În cazul unui eveniment nedorit, asiguratul beneficiază de transport cu ambulanţa de la locul accidentului la spital, decontându-i-se totodată şi alte cheltuieli medicale.

Campania este valabilă pentru toate variantele de asigurări de viaţă ale Generali Asigurări, adaptate diverselor profiluri şi necesităţi ale asiguraţilor. Clienţii pot opta pentru:
• Viitorul Copilului – Majorat, un plan de economisire pentru copii, pentru a le asigura independenţa financiară la vârsta majoratului
• Asigurare de Viaţă şi Sănătate – Vital Plus, produs individual de sănătate disponibil în trei variante de acoperire
• Asigurare de Viaţă cu Acumulare de Capital – Cash Protect, cu dobândă anuală garantată şi asigurare de viaţă inclusă, disponibilă 24/24h, oriunde în lume
• Protecţie şi Economisire – Practic Plus, o asigurare mixtă de viaţă cu acumulare de capital
• Investiţie şi Protecţie – Genius, o soluţie viabilă de investire a banilor pe termen mediu sau lung, cu 3 opţiuni flexibile de plasare a banilor
• Economisire şi Pensie – Orizont plan de pensie – o poliţă de asigurare flexibilă, care ofera posibilitatea de a opta între soluţia de economisire şi cea de pensie
• Protecţie – Clasic Plus, o asigurare de viaţă care acoperă riscul de deces.

Pentru orice solicitare privind oferta specială de asigurare de viaţă, consultanţii Generali prezenţi în toată ţara sunt pregătiţi să ofere toate informaţiile necesare clienţilor.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank a preluat creditele Alior Bank

Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune detalii

Garanti BBVA a trimis 500.000 de euro in proiecte de mediu

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, sărbătorește anul acesta 14 ani de parteneriat cu WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), perioadă în care a direcționat peste 500.000 de euro pentru susținerea diverselor proiecte de protecție a detalii

Plata in rate prin BT Direct pe iStoma

BT Direct și iStoma anunță un parteneriat prin care și-au propus să faciliteze accesul populației la servicii medicale, așa încât clienții pot plăti în rate la peste 1.500 de clinici stomatologice din țară, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Banca Transilvania a atras 300.000 de noi clienti in acest an

Banca Transilvania a continuat și în al doilea trimestru performanța primelor trei luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Evoluția pozitivă a fost susținută de creșterea portofoliului de credite și creanțe din leasing nete, la nivel consolidat, detalii

 



 

Ultimele Comentarii