BANCI | Ultima Ora

Erori de procesare a operatiunilor cu carduri la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank. Clientii afectati vor primi banii inapoi

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-10-10 15:21

Cei care in data de 5 octombrie au utilizat carduri Visa emise de alte banci la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank au avut supriza sa le se inregistreze aceeasi operatie de mai multe ori.

Raiffeisen a anuntat ca a depistat problema, cauzata de procesatorul de carduri Euronet, si o va remedia, astfel ca cel tarziu in cursul zilei de astazi, cei pagubiti vor primi banii inapoi.

Iata comunicatul bancii:

"Din cauza unor probleme tehnice ale procesatorului de carduri al bancii, Euronet, tranzactiile efectuate cu carduri VISA emise de alte banci, la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank in data de 5 octombrie au fost debitate repetat din conturile detinatorilor de carduri.

Euronet si Raiffeisen Bank au depus toate eforturile pentru a corecta erorile si toate tranzactiile de reglare vor fi incheiate in cursul zilei de astazi (ieri). Banii vor ajunge la bancile emitente de carduri cel tarziu in cursul zilei de astazi.

Toate tranzactiile eronate au fost corectate si banii au intrat sau vor intra in scurt timp in conturile titularilor. Ne cerem scuze pentru neplacerile create celor care au fost afectati. Banii vor intra in conturi cu data la care au iesit din cont (vineri, 5 octombrie) astfel incat titularii conturilor sa nu fie prejudiciati, cu alte cuvinte sa nu apara ca datorand dobanzi sau comisioane pentru tranzactiile inregistrate eronat.

Ii asiguram atat pe clientii nostri, cat si pe utilizatorii de carduri emise de alte banci, ca suntem preocupati si lucram impreuna cu procesatorul de carduri ca un astfel de incident sa nu se mai repete. Euronet este unul dintre cei mai importanti procesatori internationali de tranzactii electronice si in 10 ani de cand colaboram astfel de incidente nu au avut loc. Aceste situatii sunt reglementate foarte strict pentru toate sistemele de carduri, si nu exista niciun risc ca utilizatorii sa fie prejudiciati. Institutiile participante la sistemele de carduri coopereaza intotdeauna, dupa reguli stabilite international, pentru corectarea oricaror erori".

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii