BANCI | Ultima Ora

Elevii cred ca bancile trebuie sa le dea credite pentru finantarea studiilor universitare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-04-02 11:09

Raiffeisen Bank şi Junior Achievement România au organizat sâmbătă, 31 martie, la Liceul Teoretic Lucian Blaga din Constanţa, competiţia de creativitate antreprenorială Creativity & Innovation Challenge, la care au participat 84 de elevi din 11 licee constănţene şi şapte consultanţi voluntari Raiffeisen Bank, anunta banca intr-un comunicat.

Cei 84 de elevi au rezolvat în echipe tema de lucru formulată de Raiffeisen Bank şi, cu ajutorul celor şapte consultanţi voluntari, tinerii au prezentat o soluţie antreprenorială pentru cum ar trebui să funcţioneze o bancă dedicată tinerilor.

Elevii au folosit ca resursă pentru tema de lucru ABCdar-ul Bancar, manual de educaţie financiară oferit gratuit profesorilor şi elevilor de liceu începând cu anul şcolar 2010-2011.

„Pentru elevi, evenimentul a fost o experienţă antreprenorială importantă şi o provocare pentru dezvoltarea personală.

Ei au gândit în doar patru ore o soluţie la o problemă de business având la dispoziţie informaţii din domeniul tehnic şi de afaceri şi consultanţă din partea consultanţilor voluntari Raiffeisen Bank.

Programul este un instrument extrem de eficient pentru motivarea tinerilor în a găsi soluţii inovatoare din punct de vedere tehnologic şi antreprenorial, lucru greu de obţinut în modul clasic de învăţare. Este şi o bună modalitate de încuraja parteneriatul între comunitatea educaţională şi de afaceri,” a declarat Lucian Grămescu, Operations Manager Junior Achievement România.

Echipa câştigătoare, formată din cinci elevi de la Colegiul Comercial Carol I, Grup şcolar de Industrie Alimentară, Liceul Teoretic Decebal, Liceul Teoretic Lucian Blaga, Liceul I. N. Roman, a propus ca soluţie la tema de lucru produse şi servicii variate prin care să apropie banca de tineri. Concluzia generală care a reieşit este că tinerii au nevoie de un produs bancar pentru finanţarea studiilor universitare şi văd banca ca un loc de muncă stabil.

Echipele clasate pe primele trei locuri au primit premii în obiecte şi cărţi oferite de Raiffeisen Bank şi Junior Achievement România.

“Ne bucurăm să fim parteneri în acest proiect care încurajează spiritul întreprinzător al tinerilor. Exerciţiul pe care l-au făcut astăzi elevii ne-a demonstrat că un bagaj de informaţii corecte, o idee sustenabilă şi un plan de afaceri realist pot pune pe picioare o afacere. Mai mult, dacă adăugăm curaj şi creativitate, atribute specifice vârstei tinere, şansele de succes sunt foarte mari. Cu alte cuvinte, ceea ce am inţeles astăzi este că antreprenoriatul nu are vârstă!”, a declarat Bogdana Diaconu, Ofiţer Afaceri Publice Raiffeisen Bank.

Evenimentul a fost organizat de Junior Achievement România cu sprijinul Raiffeisen Bank la Liceul Teoretic Lucian Blaga din Constanţa. Acesta este al doilea eveniment Creativity & Innovation Challenge care se derulează în acest an şcolar cu sprijinul Raiffeisen Bank. Cele două evenimente, derulate la Bucureşti şi Constanţa a oferit o experienţă intensă pentru cei 170 de participanţi din 25 de licee din Bucureşti şi Constanţa, deoarece, cu resursele limitate puse la dispoziţie, creativitatea şi punctele tari ale fiecărui coechipier sunt foarte importante pentru câştigarea competiţiei.

Instituţii de învăţământ participante la Creativity&Innovation Challenge, Constanţa

LICEUL TEORETIC LUCIAN BLAGA
COLEGIUL TEHNIC VASILE PARVAN
COLEGIUL COMERCIAL CAROL I
LICEUL TEORETIC TRAIAN
LICEUL IOAN N. ROMAN C
GRUP SCOLAR ECONOMIC VIRGIL MADGEARU
LICEUL TEORETIC OVIDIUS
GRUP ŞCOLAR INDUSTRIAL DE ELECTROTEHNICĂ ŞI TELECOMUNICAŢII
LICEUL TEORETIC DECEBAL
GRUP ŞCOLAR DE INDUSTRIE ALIMENTARĂ
COLEGIUL TEHNIC ENERGETIC

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii