TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-03-05 09:01

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

"Nici acum nu funcționează aplicația sau Smart Token. Mă pune să le actualizez, dau actualizare, ajung în Google Play și nu e nici o actualizare disponibilă, mă pune să deschid aplicația și o iau de la capăt", reclama alt client al bancii.

"Adăugați și indisponibilitatea platii cu cardul la lista de servicii afectate. Nu funcționează de niciun fel, nici măcar nu ajunge la pagina de autentificare prin sms. Nu ar fi rele nici push notifications din app ca sa anunțați mentenanța", se plange un utilizator de card Raiffeisen.

Raiffeisen a recunoscut problemele cu functionarea Smart Mobile, intr-o postare pe Facebook:

"Am intampinat un incident care a impactat aplicatia Smart Token, respectiv activarea acesteia.

In acest moment, problema persista doar pentru utilizatorii care folosesc Huawei, iar colegii depun eforturi pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.
https://www.raiffeisen.ro/.../in.../opinia-ta-conteaza/

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii