BANCI | Ultima Ora

Cresteri de 4 ori a platilor cu cardurile contactless MasterCard la metrou si in autobuzele din Sibiu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-01-21 15:19

MasterCard anunta intr-un comunicat ca in urma unei campanii promotionale derulata in ultimele luni ale anului trecut, platile cu cardurile contactless in metroul bucurestean si autobuzele din Sibiu au crescut de 4 ori.

Comunicat de presa MasterCard:

Tranzactiile contactless cu MasterCard® PayPass™ si Maestro® PayPass™ au crescut de 4 ori, la metrou si in autobuzele din Sibiu

Campaniile cu Metrorex si Tursib s-au desfasurat in perioada 15 septembrie – 31 decembrie 2012

Cele doua campanii au generat un total de 57.000 de tranzactii contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass

Bucuresti, 21 ianuarie 2013 – Campaniile de incurajare a platilor contactless, lansate in parteneriat cu doi operatori de transport in comun, Metrorex si Tursib, au condus la cresteri de trei cifre in ceea ce priveste numarul de tranzactii, in Bucuresti si Sibiu. Cele doua initiative au urmarit sa creeze in randul posesorilor de carduri MasterCard si Maestro obisnuinta de a plati contactless, oferindu-le un pret promotional ca imbold pentru prima tranzactie.

In trei luni si jumatate de campanie (15 septembrie – 31 decembrie), conform datelor celor doi comercianti, media lunara de tranzactionare cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass a crescut de aproape 4 ori, in comparatie cu perioada anterioara (ianuarie-august 2012), ajungand la un total de 57.000 de tranzactii. Astfel, in Sibiu, 33.000 de bilete au fost platite direct la terminalul contactless amplasat in autobuz. Trendul pozitiv s-a pastrat si in cazul calatoriilor la metrou, unde, tot in aceeasi perioada, s-au realizat 24.000 de tranzactii contactless la turnichetii de acces.

„Plata calatoriilor din mers, dintr-o singura miscare, nu mai este de mult o tehnologie a viitorului, ci o tehnologie prezenta aici si acum”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Timp de trei luni, reactia utilizatorilor, tradusa implicit prin cresterea semnificativa a numarului de tranzactii contactless, ne confirma faptul ca aceasta modalitate de plata are avantaje evidente si este adoptata si utilizata foarte repede de public. Plata cu PayPass in transport ajuta utilizatorii sa ajunga mai repede la destinatie, fara grija achizitionarii in avans a biletului. Cat de mult usureaza viata platile realizate cu un card bancar contactless, direct in mijlocul de transport, este demonstrat si de un studiu recent realizat de MasterCard in Londra, care arata ca unul din zece calatori a pierdut un autobuz, in decursul unui an, pentru ca nu a avut banii potriviti sau pentru ca astepta la coada la bilete.

„Daca in primele 6 saptamani de campanie, numarul tranzactiilor contactless cu PayPass deja crescuse de trei ori, in preajma sarbatorilor, traficul aglomerat, vremea neprietenoasa si goana dupa cumparaturi au determinat multe persoane sa aleaga mijloacele de transport in comun, platind calatoria rapid si simplu si beneficiind, in acelasi timp, de un pret promotional.”

Incepand cu 15 septembrie, in Bucuresti, pretul unei intrari la metrou a fost de 1,4 RON, redus de la 2 RON, tariful integral practicat de Metrorex. Si calatoriile cu autobuzele din Sibiu au venit la pachet cu un pret promotional de 0,89 RON, redus de la 1.5 RON, tariful integral practicat de Tursib. In ambele cazuri, reducerea s-a aplicat pentru platile facute cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass.

Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, prin apropierea cardurilor de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati mai mici de 100 lei, nu este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii