BANCI | Ultima Ora

Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank pot sa interogheze Centrala Incidentelor de Plati (CIP) a BNR prin internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2015-07-08 12:58

Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank pot sa interogheze Centrala Incidentelor de Plati (CIP) a BNR, pentru a verifica bonitatea partenerilor de afaceri, prin intermediul serviciului de internet banking al bancii, denumit Raiffeisen Online (www.raifffeisenonline.ro), fara sa se mai deplasese la unitatile bancii in acest scop, anunta banca intr-un comunicat.

Iata comunicatul bancii: 

Raiffeisen Bank a lansat o noua functionalitate prin care clientii persoane juridice pot sa verifice bonitatea si capacitatea de plata a partenerilor comerciali direct in platforma electronica de tranzactionare Raiffeisen Online, accesand informatiile specifice din Centrala Incidentelor de Plati (CIP). In prima saptamana de la lansarea serviciului, volumul de interogari CIP prin online a atins 40%, raportat la numarul mediu lunar de interogari facute clasic, prin agentiile Raiffeisen Bank.  In cazul clientilor cu numar mare de parteneri, interogarea online este posibila prin import de fisiere.

Procesul este rapid, integral automat, confirmand inca o data ca Raiffeisen Bank investeste constant in tehnologie moderna, care sa permita implementarea unor noi solutii de tranzactionare.

“Directia in care mergem poate fi exprimata printr-un termen folosit in marketing – Omnichannel - care promoveaza o experienta placuta cu banca, asigurand complexitate tranzactionala adaptata diferitelor modele de business sau nevoilor specifice pe industrii” a spus Florentina Stilu, director Cash Management al Raiffeisen Bank.

Optiunea nou introdusa reprezinta o cale rapida de analiza a comportamentului la plata al partenerilor care utilizeaza bilete la ordin, cecuri sau cambii. Pentru cei care au profil de furnizor este foarte important sa poata accesa instrumente de evaluare si control asupra relatiilor de afaceri.

“O vizita la agentia bancara este inlocuita cu interactiunea online creand pentru clienti potential enorm de optimizare a timpului si a costurilor. Banking-ul traditional este inlocuit cu solutii digitale, lasand tot mai mult loc in unitatile bancare activitatilor de consultanta financiara, cu plus valoare pentru client" a adaugat Florentina Stilu.
 
93.000 de clienti persoane juridice utilizeaza serviciul Raiffeisen Online, deruland in medie 1,5 milioane plati, in valoare de 4 miliarde de euro, pe trimestru. Statisticile demonstreaza preferinta pentru solutii moderne, rata de tranzactionare electronica este 86% la nivelul intregului portofoliul de clienti persoane juridice, iar pe segmentul corporate 90% din operatiunile de plati se efectueaza prin Raiffeisen Online. 

Raiffeisen Bank deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.700 de companii. Reteaua teritoriala a Raiffeisen Bank numara 527 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 13.000 de EPOS-uri.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii