BANCI | Ultima Ora

Clientii BRD reclama ca nu-si pot reactiva aplicatia myBRD mobile banking prin telefon sau online, ci doar la ghiseu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-12-27 06:31

Clientii BRD se plang ca nu-si pot reactiva online sau prin telefon aplicatiile de mobile banking (myBRD), daca si-au schimbat telefonul, decat daca se prezinta la o unitate BRD, ceea ce pentru unii este imposibi, fiind in strainatate, iar pentru altii e foarte greu, dat fiind ca se afla la o departare mare, uneori la un oras distanta de o unitate BRD.

Mai ales ca in ultima perioada BRD a urmat tendinta altor banci de a-si diminua reteaua teritoriala, pe masura ce serviciile online sunt tot mai utilizate.

Dar de ce sunt chemati clientii la ghiseele bancii pentru a primi noi date de acces in aplicatiile online? Nu ar fi normal ca acestea sa fie livrate prin telefon sau online, daca tot vorbim de aplicatii online?

BRD nu ne-a raspuns. A precizat doar ca “unele cazuri se pot rezolva la telefon, altele nu” (vezi aici detalii).

Dintre cei 2,33 milioane de clienti BRD, aproape 500.000 utilizeaza myBRD mobile, aplicatia de mobile banking, pentru care achita 4,5 lei lunar, iar alti aproape 950.000 folosesc si internet banking (myBRD net), pentru care platesc inca 4,5 lei lunar.

BRD este a doua cea mai scumpa banca din Romania, dupa Raiffeisen, in privinta comisioanelor pentru utilizarea unui cont curent de catre persoanele fizice. (vezi aici detalii)

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  probleme functionare aplicatie mobile banking  Reclamatiibanci.ro  myBRD  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii