BANCI | Educatie financiara

Ce se intampla daca bancomatul imi captureaza cardul

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2014-04-03 10:25

Bancomatul BRD mi-a inghitit cardul, pentru ca a avut loc un soc de curent, dupa cum au sustinut reprezentantii bancii, spune un client BRD. Mi-au spus sa revin la agentie in cateva zile sa-l recuperez. Am venit dupa o saptamana, la o sucusala BRD in Iasi, unde aflu ca respectivul card a fost distrus, pentru ca ei au voie sa-l tina maxim 3 zile. Asadar, am fost pus sa fac cerere pentru un card nou, pentru care banca ma pune sa platesc.

Este corect asa ceva? Intreaba clientul BRD.

Acest caz reflecta calitatea slaba a serviciilor BRD in relatia cu clientii. Nu e firesc ca un card blocat in ATM sa nu poata fi returnat clientului cat mai rapid si sa trebuiasca sa fie distrus iar apoi reemis.

Am cerut explicatii si la BRD in legatura cu acest caz si iata raspunsul bancii:

“Pentru cardurile capturate, procedura prevede pastrarea pentru remiterea lor catre detinatori in termen de 7 zile. Cardurile a caror recuperare nu este solicitata de detinatori in acest interval sunt distruse. In cazul de fata, clientul, desi apelat telefonic in mod repetat, nu a ridicat cardul in termenul indicat, astfel incat acesta a fost distrus. Cardul va fi refacut fara ca clientul sa plateasca vreun comision.”

BRD precizeaza ca distrugerea cardurilor are loc din motive de risc operational. Refacerea are loc la cererea clientului. Procedural, emiterea unui nou card este purtatoare de comision, dar de la caz la caz, banca poate anula comisionul aferent emiterii unui nou plastic.

Probleme cu banca? Scrie-ne la Reclamatiibanci.ro

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Ferratum mi-a cesionat creditul si mi-a pus poprire fara instiintare. Este legal?

„Buna seara, Am luat un imprumut de 5000 lei de la ferratum bank si nu l am mai putut plati din cauza dobanzii foarte mari. Creditul a fost cesionat catre Svea nu am primit nicio instiintare sau somatie plata , am primit direct poprire salariu .In detalii

Am primit un telefon pentru actualizarea aplicatiei YOU BRD si am fost fraudat. Cum pot sa recuperez banii?

„Mi-a fost fraudat contul la BRD prin aplicația you brd. Am primit un telefon,crezând că este de la brd,să-mi actualizeze aplicația you brd, și în acest timp mi-au fost transferați din cont 88000 lei în doua tranzacții. După detalii

Ai codul PIN al cardului in telefon? Risti sa-ti pierzi banii!

Te-ai intrebat vreodata ce se intampla daca pierzi sau ti se fura cardul, iar odata cu el si portofelul sau telefonul, in care ai si codul PIN? Raspunsul, din pacate, este de rau augur. Risti sa pierzi banii de pe card, daca hotul gaseste PIN-ul in telefon si retrage banii de pe card, detalii

Finopro imi cere 17.500 de lei pentru un credit exigibil anticipat de 2.500 de lei la Credius! Ce pot sa fac?

„Buna ziua. Am si eu o problema. Acum un an de zile, am facut un credit de nevoi personale la Credius IFN. Acesta a fost in valoare de 2500 de lei ( din care 500 de lei taxa de analiza ) . Am platit cateva rate, dupa care am ramas fara serviciu, iar plata ratelor a devenit detalii

 



 

Ultimele Comentarii