BANCI | Ultima Ora

CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din Romania, arata un studiu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-02-01 13:58

CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România, conform unui studiu realizat de Gfk la sfarsitul lui 2011. Produsul oferit de Credit Europe Bank s-a clasat pe primul loc atât în topul răspunsurilor spontane, cât şi al celor asistate în categoria cardurilor de credit, precizeaza banca intr-un comunicat.

Datele din sondajul Gfk au poziţionat CardAvantaj pe primul loc în cazul răspunsurilor spontane, acesta fiind prima menţiune a 22% dintre toţi respondenţii care cunosc mărci de carduri de credit (1), un nivel aproape dublu faţă de următorul produs clasat.

CardAvantaj se poziţionează de asemenea pe prima poziţie în totalul răspunsurilor spontane (2), fiind menţionat de către 29% dintre intervievaţi.

Produsul a avut rezultate superioare altor carduri şi la răspunsurile asistate, 50% dintre respondenţii (3) cărora li s-a prezentat o listă cu branduri de carduri de credit indicând CardAvantaj, mai mult decât pentru oricare alt card.

“Privim cu satisfacţie popularitatea pe care a dobandit-o CardAvantaj, atât în ceea ce priveşte notorietatea, cât şi utilizarea. Timp de şase ani de la lansarea produsului am făcut eforturi considerabile pentru a dezvolta o reţea extinsă de parteneri, pentru a face accesibile beneficiile CardAvantaj unui număr cât mai mare de români, precum şi pentru a diversifica oportunităţile oferite. Astăzi, CardAvantaj îşi menţine poziţia de lider pe piaţă, un semn clar al răspunsului pozitiv primit din partea consumatorilor şi al comercianţilor, generând totodată şi o tendinţă urmată de piaţa bancară locală”, a declarat Dorin Iancu, Head of Retail Sales la Credit Europe Bank.

Odată cu lansarea sa în 2005, CardAvantaj a introdus o abordare revoluţionară pe piaţa de carduri de credit. Produsul îşi datorează reputaţia unei oferte pentru plata în rate a cumpărăturilor care este la îndemână şi de încredere, având şi o largă adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea sa de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzacţii, plata online a ratelor, plata în rate pentru cumpărături efectuate în afara ţării etc. – fiecare o premieră pentru piaţa de profil la momentul lansării.

CardAvantaj a construit în timp pentru clienţi o reţea de aproape 10.000 de magazine partenere. Totodată, şi-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate împreună cu partenerii săi, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate adiţionale sau reduceri), precum şi oportunităţi unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.

Studiul Gfk a fost realizat în noiembrie 2011 pe un eşantion de 1.000 de persoane, reprezentativ la nivel national pentru populaţia de peste 15 ani.

(1) Persoane care au menţionat cel puţin un tip de card de credit
(2) Întrebări care permiteau selectarea mai multor variante de răspuns
(3) Persoane care au indicat cel puţin un tip de card de credit

Despre Credit Europe Bank

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproape 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 77 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro si www.cardavantaj.ro

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii