BANCI | Ultima Ora

Campanie UniCredit - UEFA Champions League: We Will Fix It, adica spune de ce nu poti merge la finala si banca iti rezolva problema

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-03-21 13:17

UniCredit deruleaza campania “We Will Fix It”, care se desfasoara in Romania in intervalul 19 martie-30 aprilie 2012 si inglobeaza componentele campaniei grupului, dar si o serie de initiative locale, anunta banca intr-un comunicat.

UniCredit, in calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat in februarie noua campanie de comunicare online “We Will Fix It”, menita sa ii ajute pe fanii fotbalului, dar nu numai, sa imbine perfect indatoririle de zi cu zi cu pasiunea pentru fotbal.

In Romania, campania poate fi urmarita pe www.unicredittiriac.ro/ucl sau pe www.facebook.com/UnicrediTiriacBank – “We Will Fix It”. Principalul mesaj in jurul caruia este construita campania este: Spune-ne ce te impiedica sa urmaresti Finala UEFA Champions League din 19 mai. Si noi iti rezolvam problema!

Mecanismul pentru desfasurarea campaniei este foarte simplu: participantii scriu pe microsite-ul special construit sau pe pagina de Facebook a bancii ce anume il impiedica sa vada Finala si pe 1 mai 2012, un juriu va decide care este problema care va fi rezolvata de

Echipa UniCredit Fix It. Cel desemnat va fi informat ca a castigat, dar rezolvarea problemei sale va ramane o surpriza.
Una dintre cele mai importante particularitati ale campaniei “We Will Fix It” in Romania este ca primele 300 de probleme inscrise si validate vor fi premiate automat cu rucsacuri, mingi, sepci sau alte premii cu insemnele UEFA Champions League.

Prin urmare, ce se poate face daca un important meci din UEFA Champions League coincide cu aniversarea unui membru al familiei sau se suprapune cu o importanta cina de afaceri? Luis Figo, Ambasadorul Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League si Echipa UniCredit Fix It (formata din angajati ai bancii) se straduiesc sa gaseasca cea mai buna rezolvare pentru tine.

Grupul UniCredit a rezolvat deja dilema unui fan al fotbalului de Valentine’s Day: el ardea de nerabdare sa vada echipa favorita jucand la Leverkusen, iar prietena lui se astepta la o seara romantica in oras, in care sa-si celebreze iubirea. Echipa UniCredit Fix It si Luis Figo au rezolvat o problema aparent fara solutie si au organizat pentru acest cuplu o seara de neuitat: el a putut urmari meciul, iar ea a avut parte de o surpriza uimitoare. Aceasta initiativa a fost filmata, iar videoclipul poate fi vizualizat pe www.wewillfixit.eu.

“Aceasta campanie reprezinta o excelenta idee, deoarece ii implica atat pe fanii fotbalului dar si pe cei care nu sunt suporteri”, spune Luis Figo, care promoveaza cu entuziasm campania si ii incurajeaza pe oameni sa participe pentru sansa de a-si rezolva problema aparuta din suprapunerea pasiunii pentru fotbal cu viata de zi cu zi.
Campania “We Will Fix It” a grupului UniCredit si solutiile salvatoare pot fi urmarite online si pe YouTube: www.youtube.com/unicreditchampions sau www.youtube.com/unicreditchannel.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING lanseaza o platformă cu oferte speciale pentru clientii firme

ING lansează Business Deals, o platformă în care antreprenorii au acces la oferte B2B, negociate de reprezentanții băncii, pentru nevoile afacerii lor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clienții beneficiază de reduceri la o gamă largă detalii

ING Bank sustine eficienta energetica a cladirilor

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe detalii

ING Bank a ajuns la 1,85 milioane clienti activi

Veniturile ING Bank România au ajuns la 1,79 miliarde de lei în primul semestru din 2024, în creștere cu 9,6% față de perioada similară a anului anterior, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Creșterea numărului de clienți și a portofoliului de detalii

Patria Bank si-a majorat creditele cu 8%

Patria Bank, banca specializata in sprijinirea antreprenorilor romani, a anuntat un profit net de 18,1 milioane lei pentru primele sase luni ale anului 2024, in crestere cu 61% fata de nivelul inregistrat in primul semestru al anului 2023, conform unui comunicat al detalii

 



 

Ultimele Comentarii